![]() |
| |||||||
|
| View Poll Results: Hvad er det? | |||
| Dummeste rådyr i verden | | 4 | 33,33% |
| Værste jæger i verden | | 10 | 83,33% |
| Multiple Choice Poll. Vælgerne: 12. Du må ikke stemme i denne afstemning | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| WOW den fyr er en lorte-skud. Det var så tæt på! Jeg kunne have ramte den med A ROCK!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL Jeg vil med værste jæger
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Enig! der er at sige det rådyr løb, fordi han havde vidste, han ville få det næste skud ![]() Jeg hader sådanne kommentarer som min! dets mere pub snak!
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis folk er så slemt et mål jeg tror ikke, de bør have lov til at have en pistol i første omgang lol. Gud ved, hvad han ellers kan ved et uheld ramt, når han savner noget andet
|
| |||
| |||
| værste jæger, at hjorte er ikke dum, han er bare overrasket over, hvad en dårlig skød jæger er, og spotter ham ved at stå stille |