![]() |
| |||||||
|
| Bekijk Poll Resultaten: Welke is het? | |||
| Domste herten in de wereld | | 4 | 33,33% |
| Slechtste jager in de wereld | | 10 | 83,33% |
| Multiple Choice Poll. Kiezers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| WOW die vent is een waardeloze schot. Het was zo dichtbij! Ik could've HIT IT MET EEN ROCK!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL Ik ga met slechtste jager
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| overeengekomen! wie zegt dat het hert liep omdat hij wist dat hij zou krijgen het volgende schot ![]() Ik haat deze opmerkingen als de mijne! zijn meer pub praten!
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als mensen hebben dat slecht een doel ik denk niet dat ze moeten worden toegestaan om een pistool hebben in de eerste plaats lol. God weet wat nog meer hij misschien per ongeluk geraakt toen hij mist iets anders
|
| |||
| |||
| slechtste jager, is de herten niet stom dat hij gewoon verbaasd over wat een slecht schot van de jager is en bespot hem door stil |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ik heb ook een vraag RAM | tomthedrummer1992 | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 6 okt 2008 11:04 |
| Gewoon een vraag (Over mijn pc) | PC WhizzKid | Algemeen Hardware Chat | 9 | 6 dec 2007 15:08 |
| Een vraag | booboo121 | Algemeen Hardware Chat | 1 | 5 Nov 2007 01:11 |
| Poll voor maria | linasita | Cases & Power Supplies | 16 | 1e sep 2007 13:40 |
| Poll: de beste prijs-kwaliteitverhouding Moederborden ... | sirantonycartwright | CPUs, Moederborden & RAM | 14 | 26 jun 2007 07:41 |
| Thread Tools | |
| |