![]() |
| |||||||
|
| View Poll Results: Hvilke er det? | |||
| Dummeste hjort i verden | | 4 | 33,33% |
| Verste jeger i verden | | 10 | 83,33% |
| Multiple Choice Poll. Velgere: 12. Du kan ikke stemme på denne meningsmålingen | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| WOW at fyren er en shitty skudd. It was so close! Jeg kunne ha HIT IT WITH A ROCK!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL Jeg går med verste jeger
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| enige! som er å si at hjorten sprang fordi han hadde visste han ville bli den neste skudd ![]() Jeg hater slike kommentarer som min! sin mer pub snakk!
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis folk har så dårlig en målsetting jeg tror ikke de skal få lov til å ha en pistol i første omgang lol. Gud vet hva annet han kunne tilfeldigvis traff når han savner noe annet
|
| |||
| |||
| verste jeger, er reinen ikke dum han er bare overrasket over hva en dårlig skjøt jegeren er og spotter ham står stille |