![]() |
| |||||||
|
| View Poll Results: Vilket är det? | |||
| Dummaste rådjur i världen | | 4 | 33,33% |
| Värsta jägare i världen | | 10 | 83,33% |
| Multiple Choice Poll. Väljarna: 12. Du kan inte rösta i denna enkät | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| WOW att killen är en shitty skott. Det var så nära! Jag kunde ha KOMMA MED ROCK!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL I'm going with värsta jägare
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| överens! som säger rådjur sprang därför att han visste att han skulle få nästa skott ![]() Jag hatar sådana kommentarer som min! dess mer pub talk!
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om människor har så dåliga ett mål jag inte tycker att de borde få ha en pistol i första hand lol. Gud vet vad han kan av misstag slog när han missar något annat
|
| |||
| |||
| värsta jägare är rådjuren inte dum han är bara förvånad över hur illa sköt jägaren är och hånar honom står still |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Jag har också ett RAM fråga | tomthedrummer1992 | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 6 oktober 2008 11:04 |
| Bara en fråga (om min PC) | PC WhizzKid | General Hardware Chat | 9 | 6 december 2007 15:08 |
| En fråga | booboo121 | General Hardware Chat | 1 | 5 november 2007 01:11 |
| Enkät för Maria | alex | Cases & Power Supplies | 16 | 1:a sep 2007 13:40 |
| Enkät: bäst valuta för pengarna Moderkort ... | sirantonycartwright | Processorer, moderkort & RAM | 14 | 26 juni 2007 07:41 |
| Thread Tools | |
| |