![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| They're tegnefilm og stick tegninger Mike, tag det roligt makker.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| yeh HES sandsynligvis blot stansning hans ... telefon eller noget imageready Jeg plejede at bruge til at gøre GIF
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Hvis det er fint for kids TV er det fint med mig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mit system: P * L * A * Z * M * A
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jasc Amination Shop er perfekt for mig, jeg oprettede min egen GIF i min avatar,
| |||
| |||
| Citat:
Hvordan man laver min avatar. Opret din ønskede navn i midten maqureeing en. Derpå tilsættes image virkning som rotere. |
|
| |||
| |||
| CheesePuff, jeg måske var lidt barske med dig? Hvis ja, jeg undskylder! Blot ønsker at holde dig på den lige og smalle!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Citat:
Nu viser os dine foretrukne GIF! |
|
| |||
| |||
![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Billeder fra 1 GB USB Key Go Missing | melanie3456 | General Hardware Chat | 1 | 17 November 2009 21:22 |
| Lost Billeder på Micro SD | robina80 | General Software Chat | 2 | 24 September 2009 20:51 |
| Hvordan tilføjer jeg en fan her? (billeder inkluderet) | batman0877 | Cases & Strømforsyninger | 5 | 30. maj 2009 04:09 |
| Sne i Storbritannien! Post Pictures | serverguy | Off Topic Discussion | 20 | 11 februar 2009 12:44 |
| HJÆLP - Billeder ser rodet sammen og undertiden fryser | chewy130 | General Hardware Chat | 2 | 2 oktober 2008 00:51 |
| Thread Tools | |
| |