mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

Probleem met mijn nieuwe tv en surround sound-kit

Reply

Thread Tools
Old 25 dec 2008, 17:02
Nieuw Lid Fractie

Default Probleem met mijn nieuwe tv en surround sound-kit

Hoi

Mijn vriendinnen Pa kocht een Samsung TV 50 "LCD en kwam het met een Samsung DVD Surroundgeluid kit.

Toen waren het kijken naar tv via Sky (Normaal Sky kanalen niet HD) met de surround sound-kit thew geluid uit alle luidsprekers 5-1, maar na een paar minuten wordt het geluid niet synchroon met het beeld. Het wordt echt slecht aan het punt dat we het uit te zetten, laat het een minuut dan moeten weer inschakelt.

Zijn aangesloten op de TV via een optische kabel. Zijn de 5.1-kit die wth de TV zodat im zeker van zijn compatibel. Any ideas?

Bedankt!
Old 26 december 2008, 05:40
Donor Groep

Je doet deze rechte thorugh de TV? Zonder een AV-versterker?

Zo ja, gaat de ondersteuning van meerdere tv-kanalen? dwz. bent u zeker getting 5.1 geluid niet alleen stereo fornt en toen monokanalen van het centrum en sub?

Als de TV gaat ondersteunen, moet u enkele instellingen daar ook hetzelfde op een AV. Je zou gewoon moeten aanpassen van de instellingen aan hoe ver de luidsprekers enz. zijn.

Het probleem kan natuurlijk zijn dat je niet kijkt naar een programma dat is gecodeerd Dolby. Omdat het luchtruim sommige kanalen zijn, maar niet alles. Probeer alleen te luisteren naar de voorkant stereo (sla de surround speakers, het centrum, en de onderdelen uit te schakelen.) Is het nog niet synchroon dan?

Kan een miljoen en een dingen waar ik ben bang, en we hebben te doen gaan ze een voor een
Old 27 december 2008, 09:17
Nieuw Lid Fractie

Hoi

The Sky vak zij aangesloten op de TV via een scart leiden, dan heeft hij een optische kabel uit de achterkant van de TV naar de surround sound-kit.

Ik zal proberen de dingen die je gezegd! Haar vreemd dat het ok voor een bout 10 minuten daarna begint langzaam maar erger

Bedankt!
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
5.1 Surround Sound Headphones - moet ik deze? cheesepuff Geluid, Speakers & MP3 Spelers 10 29 mei 2009 17:33
Fist tijd gebruiken Onboard Sound-Hoe krijg ik mijn Surround Sound to Work!? cheesepuff Geluid, Speakers & MP3 Spelers 14 9 mei 2009 20:59
Sony Brava Tv Sound Wont Come Out of My Surround Sound System andnlou Off Topic Discussie 4 29 mrt 2009 02:03
Slechte geluidskwaliteit van de nieuwe surround sound-systeem Tplayer2007 Geluid, Speakers & MP3 Spelers 4 13 Jan 2009 15:43
Surround Sound JF90 Geluid, Speakers & MP3 Spelers 4 De 2 januari 2008 13:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.