![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Min venninne pappa kjøpte en Samsung TV 50 "LCD og det fulgte med en Samsung DVD Surroundlyd kit. Når ble du ser TV via Sky (Normal Sky kanalene ikke HD) med surroundlyd kit thew lyden kommer ut all 5.1 høyttalere, men etter noen minutter lyden kommer ut av sync med bildet. Det blir virkelig dårlig til det punktet vi slår den av, la den på et minutt deretter å slå den på igjen. Its koblet til TV via en optisk kabel. Sine 5,1 kit som kom wth TV så im sikker sin kompatibel. Noen ideer? Takk! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du gjør dette rett gjennom tv-en? Uten en AV forsterker? Hvis ja støtter TV støtte flere kanaler? ie. er du definitivt få 5.1 lyd ikke bare stereo fornt og tilbake så mono fra midten og sub? Hvis TVen støtter det bør du ha noen innstillinger på det, også det samme på en AV. Det kan hende du trenger bare å justere innstillingene for hvor langt fra hverandre høyttalerne og lignende. Problemet kan selvsagt være at du ikke ser på et program som er kodet for Dolby. Som det er sky noen kanaler, men ikke alle. Prøv å bare lytte til forsiden stereo (sving kringlydhøyttalerne, sentrum, og sub av.) Er fortsatt ute av sync da? Kan være en million og en ting jeg er redd, og vi kommer til å rulle dem ut en etter en
|
| |||
| |||
| Hei The Sky esken den kobles til TV via en scart bly, så han har en optisk kabel fra baksiden av TV til Surroundlyd kit. Jeg vil prøve de tingene du nevnte! Its merkelig at det ok for en bout 10 minutter så begynner å langsomt bli verre Takk! |