![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Mina flickvänner pappa köpte en Samsung TV 50 "LCD och det medföljde en Samsung DVD-surroundljud kit. När var du tittar på TV via Sky (Normal Sky-kanaler inte HD) med surroundljud kit thew ljudet kommer ut alla 5.1 högtalare men efter några minuter ljudet kommer ur synk med bilden. Det blir verkligen illa till den punkt vi stänger av den och lämna den för en minut sedan upp den igen. Dess ansluten till TV: n via en optisk kabel. Dess den 5.1 kit som kom wth TV så im säker på sin kompatibla. Några idéer? Tack! |
|
| |||
| |||
| Du gör detta rakt thorugh TV? Utan en AV-Amp? Om ja gör TV stöder flera kanaler? dvs. är du definitivt att få 5.1 ljud inte bara stereo fornt och då mono från mitten och sub? Om TV: n har stöd för det bör du ha något på det, även samma på en AV. Du kanske behöver bara ändra inställningarna för hur långt ifrån högtalarna mm. Problemet kan naturligtvis vara så att du inte tittar på ett program som har kodats med Dolby. Som det är sky några kanaler, men inte alla. Försök bara att lyssna på framsidan stereo (tur surroundljudshögtalarna, mitten, och sub off.) Är det fortfarande inte synka då? Kan vara en miljon och en saker jag är rädd, och vi blir tvungen att regeln dem en efter en
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Hej The Sky Box det ansluten till TV: n via en scart bly, då han har en optisk kabel från baksidan av TV: n på surroundljud kit. Jag kommer att försöka de saker som du nämnde! Det är konstigt att det ok för en skjutningen 10 minuter sedan börjar långsamt bli värre Tack! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| 5.1 Surround Sound Headphones - Skulle jag få den här? | cheesepuff | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 10 | 29 maj 2009 17:33 |
| Fist Temne Använda Onboard Sound-Hur skaffar jag mitt Surroundljud to Work!? | cheesepuff | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 14 | 9 maj 2009 20:59 |
| Sony Brava Tv Öresund wont Kom ut ur mitt Surround Sound System | andnlou | Off Topic Discussion | 4 | 29 mars 2009 02:03 |
| Dålig ljudkvalitet av nya surroundljud system | Tplayer2007 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 4 | 13 januari 2009 15:43 |
| Surroundljud | JF90 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 4 | 2 januari 2008 13:28 |
| Thread Tools | |
| |