mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

PushBikes!

Reply

Thread Tools
Old 10. april 2008, 12:43
Donor-Gruppen

Default PushBikes!

Før jeg kom til motorcykler (alle typer) Jeg plejede at elske og egen selvstændig bygget meget dyrt pushbike husker jeg rider til Tewksbury og tilbage 3 gange om ugen med venner (15 miles der 15 miles tilbage = 30 miles), men den blev stjålet og så i stedet for at erstatte den jeg købte en knallert (koste omkring den samme pris som den pushbike), kun en 50cc får omkring 50mph. men for nylig har jeg ikke været i stand til at give benzin (Girlfriends / bedstefædre / venner fødselsdage) så jeg har gået tilbage til ridning en pushbike. Jesus får jeg træt og ud af ånde let
men jeg ønsker at komme tilbage i ridning dem god motion og let på lommen Andres ride en pushbike? eller motorcykel eller begge dele?
Old 10. april 2008, 13:37
Donor-Gruppen

Default PushBikes!

Jeg har en push cykel, sin min dads gamle og kæden kommer af betydning min mund glide ud af pedalen og jeg Slam på min lyske om crossbar forårsager mig at falde ind på vej og holde op trafik mens jeg komme overens med min infertilitet

Mit system: Cewy's spekulerer macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Bundkort:
asus p5q deluxe
RAM Hukommelse:
4 gig ocz 1066mhz SLI
Grafikkort (r):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk drev (r):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Sag / PSU:
Lian-li armoursuite PC-P60
Køling:
tuniq tårn
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porte
Monitor (s):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 10. april 2008, 13:59
Donor-Gruppen

Default PushBikes!

Lmao
Old 10. april 2008, 15:52
Donor-Gruppen

Default PushBikes!

ikke at få ret op bag knallerter i min bil tælle?

im set på ting

dont få mig forkert, jeg har tålmodighed for alle trafikanter, især cyklister etc, da de er på enorme risici, men knallerter i cant står, at de bare støder på så kæphøj

ikke rettet mod dig naturligvis makker, men når du får en bil im sikker på, at du forstår

men yeh at besvare det spørgsmål, jeg brugte til at elske min mountainbike, indtil en hund løb ud på vejen, og min makker kørte over ham, den form for mistet sin gnistre for mig derefter, mente det var omkring 6 år siden

Mit system: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Bundkort:
Winfast 6600
RAM Hukommelse:
3 GB
Grafikkort (r):
MSI 8600GT
Lydkort:
nogle billige dx9 5.1
Harddisk (e):
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 10. april 2008, 18:29
Donor-Gruppen

Default PushBikes!

Whoa stakkels hund, og jeg ved, hvad du mener om os knallertkørere kommer hele kæphøj. Og det kommer fra en knallert-er lol, knallerter er farlige ting, men det er en del af grunden til, at jeg elsker det
Old 10. april 2008, 18:36
Donor-Gruppen

Default PushBikes!

Jeg er stærkt i mountainbike, der i øjeblikket ejer 6 cykler.

Ikke ind i gaden, men jeg gerne Freeride og xc'ing.

Har Lands End til John O'Groats et par år siden; 1050 miles ved den rute jeg tog. Det var et fantastisk par uger.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 10. april 2008, 19:00
Donor-Gruppen

Default PushBikes!

1050 miles: O ville elske at have redet det.
Old 18. april 2008, 15:10
Donor-Gruppen

Default PushBikes!

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Cew27 View Post
Jeg har en push cykel, sin min dads gamle og kæden kommer af betydning min mund glide ud af pedalen og jeg Slam på min lyske om crossbar forårsager mig at falde ind på vej og holde op trafik mens jeg komme overens med min infertilitet
Jeg hader, når kæden kommer ud minen bruges til at gøre det i gear 1 2 og 3, men så skal jeg sætte nogle WD-40 og dets alle bedre at kende

Mit system: ubr gaming computer

Processor (s):
q6600 G0 @ lager køles AC fryser
Bundkort:
gigabyte ep45 ds3r
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 800
Grafikkort (r):
4870 1GB
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
160GB 7200rpm IDE
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo DVD + /-RW
Sag / PSU:
modded + malet tilfælde w / 1kW Antec
Køling:
2 120mm fans 4 80mm fans og en hdd
Network / Internet:
dobbelt gigabyte län
Monitor (s):
24 "Acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 19. april 2008, 01:03
Medlem Gruppen

Default PushBikes!

Jeg har en BMX cykel, en mountainbike og en motorcykel. Jeg elsker min motorcykel dynger, dens en Suzuki DRZ-125L, at jeg har haft siden jeg var 10, dens lidt mindre, men jeg stadig elsker det. den har også en brudt kobling løftestang
min BMX er en gul desmerdyr pro uden klistermærker. jeg fandt i en dumpster det havde nær ingen bevægelige dele og en skæv kædehjul, da jeg fik den, men jeg fast det op. de mest værdifulde del af denne cykel er maxxis hookworm trætte. og min mountainbike er en kæmpe kampesten, og jeg har haft, at der for aldre såvel sin nu ridset med Bald dæk fattige cykel
Old 19. april 2008, 08:38
Donor-Gruppen

Default PushBikes!

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Katana View Post
og min mountainbike er en kæmpe kampesten, og jeg har haft, at der for aldre såvel sin nu ridset med Bald dæk fattige cykel
lmao
Reply

Register

Bogmærker
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.