![]() |
|
| |||
| |||
| Før jeg kom til motorcykler (alle typer) Jeg plejede at elske og egen selvstændig bygget meget dyrt pushbike husker jeg rider til Tewksbury og tilbage 3 gange om ugen med venner (15 miles der 15 miles tilbage = 30 miles), men den blev stjålet og så i stedet for at erstatte den jeg købte en knallert (koste omkring den samme pris som den pushbike), kun en 50cc får omkring 50mph. men for nylig har jeg ikke været i stand til at give benzin (Girlfriends / bedstefædre / venner fødselsdage) så jeg har gået tilbage til ridning en pushbike. Jesus får jeg træt og ud af ånde let men jeg ønsker at komme tilbage i ridning dem god motion og let på lommen Andres ride en pushbike? eller motorcykel eller begge dele? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har en push cykel, sin min dads gamle og kæden kommer af betydning min mund glide ud af pedalen og jeg Slam på min lyske om crossbar forårsager mig at falde ind på vej og holde op trafik mens jeg komme overens med min infertilitet
| |||
| |||
| Lmao |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ikke at få ret op bag knallerter i min bil tælle? im set på ting ![]() dont få mig forkert, jeg har tålmodighed for alle trafikanter, især cyklister etc, da de er på enorme risici, men knallerter i cant står, at de bare støder på så kæphøj ikke rettet mod dig naturligvis makker, men når du får en bil im sikker på, at du forstår men yeh at besvare det spørgsmål, jeg brugte til at elske min mountainbike, indtil en hund løb ud på vejen, og min makker kørte over ham, den form for mistet sin gnistre for mig derefter, mente det var omkring 6 år siden
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Whoa stakkels hund, og jeg ved, hvad du mener om os knallertkørere kommer hele kæphøj. Og det kommer fra en knallert-er lol, knallerter er farlige ting, men det er en del af grunden til, at jeg elsker det |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er stærkt i mountainbike, der i øjeblikket ejer 6 cykler. Ikke ind i gaden, men jeg gerne Freeride og xc'ing. Har Lands End til John O'Groats et par år siden; 1050 miles ved den rute jeg tog. Det var et fantastisk par uger.
|
| |||
| |||
| 1050 miles: O ville elske at have redet det. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mit system: ubr gaming computer
|
|
| |||
| |||
| Jeg har en BMX cykel, en mountainbike og en motorcykel. Jeg elsker min motorcykel dynger, dens en Suzuki DRZ-125L, at jeg har haft siden jeg var 10, dens lidt mindre, men jeg stadig elsker det. den har også en brudt kobling løftestang ![]() min BMX er en gul desmerdyr pro uden klistermærker. jeg fandt i en dumpster det havde nær ingen bevægelige dele og en skæv kædehjul, da jeg fik den, men jeg fast det op. de mest værdifulde del af denne cykel er maxxis hookworm trætte. og min mountainbike er en kæmpe kampesten, og jeg har haft, at der for aldre såvel sin nu ridset med Bald dæk fattige cykel |
|
| |||
| |||
| Citat:
|