![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ennen kuin saavuin moottoripyörät (kaikenlaisia) Käytin rakkautta ja oma itse rakennettu erittäin kallis pyörä, muistan ratsastavan Tewksbury ja takaisin 3 kertaa viikossa ystävien kanssa (15 km on 15 mailia takaisin = 30 km), mutta se oli varastettu joten sen sijaan korvaa sen ostin mopon (maksaa noin saman hinnan kuin fillari), vain 50cc saa noin 50mph. mutta viime aikoina en ole varaa bensiiniin (tyttöystäviä / isoisät / friends synttärit) joten olen mennyt takaisin ratsastus fillari. Jeesus saan väsynyt ja hengästynyt helposti mutta haluan päästä takaisin ratsastuksen heille hyvää harjoitusta ja halpa Joku muu ajaa pyörä? tai moottoripyörä tai molempia? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen työnnä pyörä, se minun isät vanhan ja ketju tulee merkityksen minun jalka liukua pois polkimen ja minä Slam johonkin minun nivus on tanko aiheuttaa minulle kuulu tielle ja pysäyttää liikenteen ja tulen toimeen minun hedelmättömyys
| |||
| |||
| Lmao |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ei saada oikein taakse mopoja autossani luottaa? IM pohjimmiltaan asia ![]() dont ymmärtäkö minua väärin, olen kärsivällisyyttä kaikille tienkäyttäjille, erityisesti pyöräilijöitä jne., koska ne ovat suuria riskejä, mutta mopot i cant stand, ne vain törmännyt niin itserakas tarkoituksena ei ole sinulle tietenkin mate, mutta kun saat auton im varma sinun ymmärtää mutta Yeh vastata kysymykseen, minulla oli tapana rakastan maastopyörä, kunnes koira juoksi ulos ja tie-ja My Mate kesti hänelle, että tällainen menetti säihke minulle silloin, mielessä oli noin 6 vuotta sitten
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Haloo huono koira, ja tiedän mitä tarkoitat Meistä mopoilijoiden tulevat eri itserakas. Ja se on lähtöisin mopo-er lol, mopot ovat vaarallisia asioita, mutta se on osa syy siihen, miksi rakastan sitä |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen vahvasti osaksi maastopyöräily, nykyisin omistava 6 polkupyörää. Ole otettu kadulle, mutta minä pidän Freeride ja xc'ing. Onko Lands End John O'Groats pari vuotta sitten, 1050 kilometrien reitin otin. Tämä oli mahtava pari viikkoa.
|
| |||
| |||
| 1050 km: O haluaisivat olla ratsastetaan että. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
My System: ubr pelaamista tietokone
|
|
| |||
| |||
| Minulla on BMX-pyörä, maastopyörä ja moottoripyörällä. I love my motorbike kasoihin, sen Suzuki DRZ-125L, että olen ollut, koska olin 10, sen vähän pieni, mutta olen silti rakastan sitä. Lisäksi on rikki kytkinvipu ![]() Minun BMX on keltainen Mangusti pro ilman tarroja. Löysin Dumpster se oli lähellä ei ole liikkuvia osia ja vääntynyt takaratas, kun sain sen, mutta minä fixed it up. arvokkain osa, että pyörä on Maxxis HOOKWORM rengas. ja minun maastopyörä on jättiläinen kivenlohkare ja minulla on ollut, että ikä sekä sen nyt naarmuuntunut ja kalju renkaat huono bike |
|
| |||
| |||
| Quote:
|