mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

PushBikes!

Reply

Thread Tools
Old 10 april 2008, 12:43
Donor Groep

Default PushBikes!

Voordat ik in motorfietsen (alle soorten) i die wordt gebruikt om lief te hebben en zelf een eigen ingebouwde erg duur Pushbike, ik herinner me rijden en weer terug naar Tewksbury 3 keer per week met vrienden (15 mijl er 15 mijl terug = 30 mijl), maar het was gestolen en dus in plaats van vervangen kocht ik een bromfiets (kosten: ongeveer dezelfde prijs als de Pushbike), alleen een 50cc krijgt rond 50 mph. maar onlangs heb ik niet kunnen veroorloven benzine (Girlfriends / opa's / vrienden jarigen), zodat ik terug naar rijden op een Pushbike ben gegaan. Jezus, kom ik moe en buiten adem gemakkelijk
maar ik wil weer in rijden ze goed uit te oefenen en eenvoudig op de zak Iemand anders een ritje Pushbike? of motor, of beide?
Old 10 april 2008, 13:37
Donor Groep

Default PushBikes!

Ik heb een druk op de fiets, zijn mijn vaders oude en de keten komt van betekenis glipt mijn voet van het pedaal en ik klap op mijn lies op de lat waardoor ik te vallen op de weg en houdt het verkeer minder, terwijl ik het reine te komen met mijn onvruchtbaarheid

Mijn Systeem: Cewy het wonder macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Moederbord:
asus p5q deluxe
RAM Geheugen:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optische Drive (s):
3 ASUS DVD-schrijvers, lightscribe
Case / PSU:
armoursuite Lian-Li PC-P60
Koeling:
tuniq toren
Netwerk / Internet:
dubbele Gigabit LAN-poorten
Monitor (s):
24 "Dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 10 april 2008, 13:59
Donor Groep

Default PushBikes!

Lmao
Old 10 april 2008, 15:52
Donor Groep

Default PushBikes!

heeft steeds recht achter bromfietsen in mijn auto mee?

im in principe op het ding

dont get me wrong ik heb geduld voor alle weggebruikers, met name fietsers enz., zoals ze op enorme risico's, maar bromfietsen i cant stand, maar ze komen in zo'n eigenwijs

niet voor u bedoeld natuurlijk paren, maar zodra je een auto im sure you'll understand

yeh, maar om de vraag te beantwoorden, gebruikte ik op mijn mountainbike liefde, totdat er een hond liep in de weg en mijn stuurman liep over hem heen, het soort verloor zijn glans voor mij dan, er rekening mee dat ongeveer 6 jaar geleden was

Mijn Systeem: Van mij

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moederbord:
WinFast 6600
RAM Geheugen:
3Gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Sound Card:
sommige goedkope DX9 5.1
Hard Drive (s):
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
CIBOX 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 10 april 2008, 18:29
Donor Groep

Default PushBikes!

Whoa arme hond, en ik weet wat je bedoelt over ons bromfiets gebruikers over te komen overmoedig. En dat is afkomstig van een bromfiets-er lol, bromfietsen zijn gevaarlijke dingen, maar dat is deel van de reden waarom i love it
Old 10 april 2008, 18:36
Donor Groep

Default PushBikes!

Ik ben sterk in het mountainbiken, die momenteel eigenaar is 6 fietsen.

Niet in de straat, maar ik houd freeride en xc'ing.

Heeft Lands End naar John O'Groats een paar jaar geleden, 1050 mijl door de route die ik nam. Dat was een geweldig paar weken.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 10 april 2008, 19:00
Donor Groep

Default PushBikes!

1050 mijl: O zou graag hebben gereden zijn.
Old 18 april 2008, 15:10
Donor Groep

Default PushBikes!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cew27 View Post
Ik heb een druk op de fiets, zijn mijn vaders oude en de keten komt van betekenis glipt mijn voet van het pedaal en ik klap op mijn lies op de lat waardoor ik te vallen op de weg en houdt het verkeer minder, terwijl ik het reine te komen met mijn onvruchtbaarheid
Ik haat het als de keten komt los van de mijne gebruikt om dat te doen in de versnellingen 1 2 en 3, maar dan heb ik een WD-40 en zijn al beter te leren kennen

Mijn Systeem: UBR gaming computer

Processor (s):
q6600 G0 @ voorraad gekoeld ac vriesschepen
Moederbord:
gigabyte ep45 ds3r
RAM Geheugen:
2GB DDR2 800
Graphics Card (s):
4870 1gb
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
160GB 7200rpm ide
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo DVD + /-rw
Case / PSU:
modded + geschilderd geval w / 1kW Antec
Koeling:
2 120mm fans 4 80mm fans en een hdd
Netwerk / Internet:
dual gigabyte lan
Monitor (s):
24 "acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 19 april 2008, 01:03
Lid Fractie

Default PushBikes!

Ik heb een BMX fiets, een mountainbike en een motorfiets. Ik hou van mijn motorfiets hopen, het is een Suzuki DRZ-125L die ik heb gehad sinds ik 10 was, het is een beetje klein, maar ik hou nog steeds van haar. het heeft ook een gebroken koppelingshendel
mijn BMX is een gele mangoest pro zonder stickers. Ik vond in een container zij had de buurt geen bewegende delen en een verbogen tandwiel when i got it, but i fixed it up. het meest waardevolle deel van deze fiets is de maxxis haakwormen band. en mijn mountainbike is een reusachtig rotsblok, en ik heb die eeuwen lang als goed, nu zijn bekrast met een kale banden arme fiets
Old 19 april 2008, 08:38
Donor Groep

Default PushBikes!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katana View Post
en mijn mountainbike is een reusachtig rotsblok, en ik heb die eeuwen lang als goed, nu zijn bekrast met een kale banden arme fiets
lmao
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.