![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Voordat ik in motorfietsen (alle soorten) i die wordt gebruikt om lief te hebben en zelf een eigen ingebouwde erg duur Pushbike, ik herinner me rijden en weer terug naar Tewksbury 3 keer per week met vrienden (15 mijl er 15 mijl terug = 30 mijl), maar het was gestolen en dus in plaats van vervangen kocht ik een bromfiets (kosten: ongeveer dezelfde prijs als de Pushbike), alleen een 50cc krijgt rond 50 mph. maar onlangs heb ik niet kunnen veroorloven benzine (Girlfriends / opa's / vrienden jarigen), zodat ik terug naar rijden op een Pushbike ben gegaan. Jezus, kom ik moe en buiten adem gemakkelijk
maar ik wil weer in rijden ze goed uit te oefenen en eenvoudig op de zak Iemand anders een ritje Pushbike? of motor, of beide?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik heb een druk op de fiets, zijn mijn vaders oude en de keten komt van betekenis glipt mijn voet van het pedaal en ik klap op mijn lies op de lat waardoor ik te vallen op de weg en houdt het verkeer minder, terwijl ik het reine te komen met mijn onvruchtbaarheid
|
|||
|
|||
|
Lmao
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
heeft steeds recht achter bromfietsen in mijn auto mee?
im in principe op het ding ![]() dont get me wrong ik heb geduld voor alle weggebruikers, met name fietsers enz., zoals ze op enorme risico's, maar bromfietsen i cant stand, maar ze komen in zo'n eigenwijs niet voor u bedoeld natuurlijk paren, maar zodra je een auto im sure you'll understand yeh, maar om de vraag te beantwoorden, gebruikte ik op mijn mountainbike liefde, totdat er een hond liep in de weg en mijn stuurman liep over hem heen, het soort verloor zijn glans voor mij dan, er rekening mee dat ongeveer 6 jaar geleden was
|
|
|
|||
|
|||
|
Whoa arme hond, en ik weet wat je bedoelt over ons bromfiets gebruikers over te komen overmoedig. En dat is afkomstig van een bromfiets-er lol, bromfietsen zijn gevaarlijke dingen, maar dat is deel van de reden waarom i love it
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik ben sterk in het mountainbiken, die momenteel eigenaar is 6 fietsen.
Niet in de straat, maar ik houd freeride en xc'ing. Heeft Lands End naar John O'Groats een paar jaar geleden, 1050 mijl door de route die ik nam. Dat was een geweldig paar weken.
|
|
|
|||
|
|||
|
1050 mijl: O zou graag hebben gereden zijn.
|
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citaat:
Mijn Systeem: UBR gaming computer
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb een BMX fiets, een mountainbike en een motorfiets. Ik hou van mijn motorfiets hopen, het is een Suzuki DRZ-125L die ik heb gehad sinds ik 10 was, het is een beetje klein, maar ik hou nog steeds van haar. het heeft ook een gebroken koppelingshendel
![]() mijn BMX is een gele mangoest pro zonder stickers. Ik vond in een container zij had de buurt geen bewegende delen en een verbogen tandwiel when i got it, but i fixed it up. het meest waardevolle deel van deze fiets is de maxxis haakwormen band. en mijn mountainbike is een reusachtig rotsblok, en ik heb die eeuwen lang als goed, nu zijn bekrast met een kale banden arme fiets
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|