![]() |
|
| |||
| |||
| Før jeg kom inn motorsykler (alle arter) Jeg pleide å elske og eier selv bygget svært dyrt pushbike, husker jeg sykle til Tewksbury og tilbake 3 ganger i uken med venner (15 miles det 15 miles tilbake = 30 miles), men det ble stjålet og så i stedet for å erstatte den jeg kjøpte en moped (koster rundt samme pris som pushbike), bare en 50cc får rundt 50mph. men sist jeg har ikke vært i stand til å ha råd til bensin (kjærester / grandfathers / venner bursdager) så jeg har gått tilbake til riding en pushbike. Jesus får jeg trøtt og ut av pusten lett men jeg vil komme tilbake til riding dem god mosjon og lett på lomma Andres ri en pushbike? eller motorsykkel eller begge? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har et push sykkel, dets min dads gamle og kjeden kommer av mening min fot slips av pedal og jeg slem mot meg lyske på crossbar forårsaker meg til å falle inn på veien og holder opp trafikk mens jeg kommer til vilkårene med min ufruktbarhet
| |||
| |||
| Lmao |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| does komme helt opp bak mopeder i bilen telle? im utgangspunktet på ting ![]() ikke misforstå jeg ha tålmodighet for alle trafikanter, spesielt syklister osv. som de er til stor risiko, men mopeder i cant stand, de bare kommer over så cocky ikke rettet mot deg selvfølgelig kompis, men når du får en bil im at du forstår men yeh å svare på spørsmål, jeg pleide å elske meg terrengsykkel, til en hund løp ut i veien og min kompis kjørte over ham, den slags mistet gnisten for meg da, tankene som var ca 6 år siden
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Vent litt dårlig hund, og jeg vet hva du mener om oss moped brukere kommer over cocky. Og det kommer fra en moped-er lol, mopeder er farlige ting men det er en del av grunnen til at jeg elsker det |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er tungt inne i terrengsykling, for tiden eier 6 sykler. Ikke inn i gaten, men jeg liker Freeride og xc'ing. Visste Lands End til John O'Groats for et par år siden; 1050 miles av ruten jeg tok. Det var en fantastisk par uker.
|
| |||
| |||
| 1050 miles: O ville elske å ha ridd det. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Min System: ubr gaming maskin
|
|
| |||
| |||
| Jeg har en BMX sykkel, en terrengsykkel og en motorsykkel. Jeg elsker min motorsykkel Heaps, dens en Suzuki DRZ-125L har jeg hatt siden jeg var 10, den litt liten, men jeg fortsatt elsker det. det har også en ødelagt clutch lever ![]() min BMX er en gul mongoose pro uten klistremerkene. Jeg fant i en dumpster det hadde nesten ingen bevegelige deler og en vindskjev sprocket når jeg fikk den, men jeg fikset det. den mest verdifulle delen av at sykkelen er maxxis hookworm dekk. og min terrengsykkel er en stor kampestein og jeg har hatt det for aldre også, dets nå riper med skallet dekkene dårlig sykkel |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|