mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > Off Topic Discussion

Register

PushBikes!

Reply

Thread Tools
Old 10 April 2008, 12:43
Givargruppen

Default PushBikes!

Innan jag började motorcyklar (alla typer) jag brukade älska och äga en själv byggt mycket dyr pushbike, minns jag åkte till Tewksbury och tillbaka 3 gånger i veckan med vänner (15 miles finns 15 miles back = 30 miles) men den blev stulen och så istället för att ersätta den jag köpt en moped (kostar runt samma pris som pushbike), endast en 50cc blir runt 50mph. men nyligen jag inte har råd att köpa bensin (Girlfriends / farföräldrar / vänner födelsedagar) så jag har återgått till att rida en pushbike. Jesus blir jag trött och andfådd lättare
men jag vill komma tillbaka in i ridning dem bra motion och lätta på fickan Någon annan rida en pushbike? eller motorcykel eller båda?
Old 10 April 2008, 13:37
Givargruppen

Default PushBikes!

Jag har en push cykel, its my pappor gamla och kedjan kommer av mening min fot glider ur pedalen och jag smäll på min ljumske på ribban orsakar mig att falla ner på vägen och håller upp trafiken medan jag komma överens med mina infertilitet

Mitt System: Cewy s undrar macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Moderkort:
asus p5q deluxe
RAM Minne:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Grafikkort (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Ljudkort:
ombord
Hårddisk (s):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk enhet (er):
3 asus dvd författare, LightScribe
Mål / PSU:
Lian-li armoursuite PC-P60
Kylning:
tuniq torn
Nätverk / Internet:
Dual Gigabit LAN-portar
Monitor (s):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 10 April 2008, 13:59
Givargruppen

Default PushBikes!

Lmao
Old 10 April 2008, 15:52
Givargruppen

Default PushBikes!

inte komma ända upp bakom mopeder i min bil räkna?

IM huvudsak på sak

dont get me wrong jag har tålamod för alla trafikanter, särskilt cyklister etc eftersom de är enorma risker, men mopeder i cant stand, de kommer precis över så kaxig

inte syftar till att du naturligtvis mate, men när du får en bil im säker på att du kommer att förstå

men Yeh att besvara frågan, jag brukade älska min mountainbike, tills en hund sprang ut i vägen och min kompis körde över honom, det slags förlorat sin gnistan för mig då, sinne som var cirka 6 år sedan

Mitt System: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moderkort:
Winfast 6600
RAM Minne:
3Gb
Grafikkort (s):
MSI 8600GT
Ljudkort:
några billiga DX9 5.1
Hårddisk (s):
Optisk enhet (er):
Mål / PSU:
Kylning:
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 10 April 2008, 18:29
Givargruppen

Default PushBikes!

Whoa stackars hund, och jag vet vad du menar om oss mopedförare som kommer över kaxig. Och det kommer från en moped-er lol, mopeder är farliga saker, men det är en del av förklaringen till varför jag älskar det
Old 10 April 2008, 18:36
Givargruppen

Default PushBikes!

Jag är starkt i mountainbike för närvarande äger 6 cyklar.

Inte i gatan, men jag tycker freeride och xc'ing.

Har Lands End till John O'Groats ett par år sedan, 1050 miles av vägen jag tog. Det var en fantastisk par veckor.

-Kanoakavirus

Mitt System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moderkort:
Asus P5K Premium
RAM Minne:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (s):
BFG 8800GT
Ljudkort:
Xfi Extremegamer
Hårddisk (s):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk enhet (er):
LG GGC H20L
Mål / PSU:
Enermax 720w
Kylning:
AC7
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 10 April 2008, 19:00
Givargruppen

Default PushBikes!

1050 miles: O skulle älska att ha ridit den.
Old 18 april 2008, 15:10
Givargruppen

Default PushBikes!

Citat:
Ursprungligen postat av Cew27 View Post
Jag har en push cykel, its my pappor gamla och kedjan kommer av mening min fot glider ur pedalen och jag smäll på min ljumske på ribban orsakar mig att falla ner på vägen och håller upp trafiken medan jag komma överens med mina infertilitet
Jag hatar när kedjan lossnar gruvan används för att göra det i växlarna 1 2 och 3, men då jag ställde några WD-40 och dess allt bättre lära känna

Mitt System: ubr spel dator

Processor (s):
q6600 G0 @ lager kyls ac frys
Moderkort:
gigabyte ep45 ds3r
RAM Minne:
2GB DDR2 800
Grafikkort (s):
4870 1GB
Ljudkort:
ombord
Hårddisk (s):
160GB 7200rpm ide
Optisk enhet (er):
DVD-ROM Combo DVD + /-RW
Mål / PSU:
modded + målade fall w / 1kW Antec
Kylning:
2 120mm fläktar 4 80mm fläktar och en hdd
Nätverk / Internet:
två gigabyte län
Monitor (s):
24 "acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 19 April 2008, 01:03
Ledamot Gruppen

Default PushBikes!

Jag har en BMX-cykel, en mountainbike och en motorcykel. Jag älskar min motorcykel högar, dess en Suzuki DRZ-125L som jag haft sedan jag var 10, den lite liten, men jag älskar det. Det har också en bruten koppling spak
Min BMX är en gul mongoose pro med några klistermärken. jag hittade i en container hade nära inga rörliga delar och en skev drevet när jag fick det, men jag fixade det. mest värdefulla delen av denna cykel är Maxxis hak däcket. och min mountainbike är en jätte sten och jag har haft det i evigheter också, dess nu repade med kal däck dålig cykel
Old 19 April 2008, 08:38
Givargruppen

Default PushBikes!

Citat:
Ursprungligen postat av Katana View Post
och min mountainbike är en jätte sten och jag har haft det i evigheter också, dess nu repade med kal däck dålig cykel
lmao
Reply

Register

Komihåglista
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.