![]() |
|
| |||
| |||
| Innan jag började motorcyklar (alla typer) jag brukade älska och äga en själv byggt mycket dyr pushbike, minns jag åkte till Tewksbury och tillbaka 3 gånger i veckan med vänner (15 miles finns 15 miles back = 30 miles) men den blev stulen och så istället för att ersätta den jag köpt en moped (kostar runt samma pris som pushbike), endast en 50cc blir runt 50mph. men nyligen jag inte har råd att köpa bensin (Girlfriends / farföräldrar / vänner födelsedagar) så jag har återgått till att rida en pushbike. Jesus blir jag trött och andfådd lättare men jag vill komma tillbaka in i ridning dem bra motion och lätta på fickan Någon annan rida en pushbike? eller motorcykel eller båda? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har en push cykel, its my pappor gamla och kedjan kommer av mening min fot glider ur pedalen och jag smäll på min ljumske på ribban orsakar mig att falla ner på vägen och håller upp trafiken medan jag komma överens med mina infertilitet
| |||
| |||
| Lmao |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| inte komma ända upp bakom mopeder i min bil räkna? IM huvudsak på sak ![]() dont get me wrong jag har tålamod för alla trafikanter, särskilt cyklister etc eftersom de är enorma risker, men mopeder i cant stand, de kommer precis över så kaxig inte syftar till att du naturligtvis mate, men när du får en bil im säker på att du kommer att förstå men Yeh att besvara frågan, jag brukade älska min mountainbike, tills en hund sprang ut i vägen och min kompis körde över honom, det slags förlorat sin gnistan för mig då, sinne som var cirka 6 år sedan
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Whoa stackars hund, och jag vet vad du menar om oss mopedförare som kommer över kaxig. Och det kommer från en moped-er lol, mopeder är farliga saker, men det är en del av förklaringen till varför jag älskar det |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag är starkt i mountainbike för närvarande äger 6 cyklar. Inte i gatan, men jag tycker freeride och xc'ing. Har Lands End till John O'Groats ett par år sedan, 1050 miles av vägen jag tog. Det var en fantastisk par veckor.
|
| |||
| |||
| 1050 miles: O skulle älska att ha ridit den. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mitt System: ubr spel dator
|
|
| |||
| |||
| Jag har en BMX-cykel, en mountainbike och en motorcykel. Jag älskar min motorcykel högar, dess en Suzuki DRZ-125L som jag haft sedan jag var 10, den lite liten, men jag älskar det. Det har också en bruten koppling spak ![]() Min BMX är en gul mongoose pro med några klistermärken. jag hittade i en container hade nära inga rörliga delar och en skev drevet när jag fick det, men jag fixade det. mest värdefulla delen av denna cykel är Maxxis hak däcket. och min mountainbike är en jätte sten och jag har haft det i evigheter också, dess nu repade med kal däck dålig cykel |
|
| |||
| |||
| Citat:
|