![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Det ser awesome, hvis lidt upraktisk! |
|
| |||
| |||
| Oh helvede, don't let Pete se denne lol, Han vil kaste hans super-tilfælde i papirkurven og begynde at opbygge en bedre version af denne ........... |
|
| |||
| |||
| hmm, jeg er enig med Bubba! det ville være en behændig projektet at få en går på, i betragtning af den tid, penge og tålmodighed! Jeg er også forestille sig, det ville være temmelig svært at få adgang til komponenter til opgradering! Som et spørgsmål om, man fik en idé om hvor jeg kan få mine hænder på en af de PCI-E 16x strækkemidler? |
|
| |||
| |||
| kinda, im udkig efter et kabel, netop ikke bare et kort for at ændre vinkel. Hvis man ser på den første side af det mod, det mærkes som 7. Kinda svært at forklare .. |
|
| |||
| |||
| For nummer 7 står der: 7. Denne værdiløse 15-tommers brugerdefineret PCI-E kabel virkede ikke-så vi erstattet den. Så i lyset af, at fortælle mig, hvor meget du vil bruge (du også komme til at betale for forsendelse og håndtering), og jeg vil sende dig en værdiløs 15-tommer-kabel, der ikke virker .......... .... |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Classic. Min makker nede ad vejen har en, at han bruger, så det skal arbejde ok, jeg vil prøve og finde ud af det / der gør det ![]() Edit: Glem ikke, du gerne vil have et mareridt med tider - især hvis det er for et grafikkort ... |
|
| |||
| |||
| http://www.criticalcables.com/items.asp?Cc=Riser&Bc =« Links der for en liste over stigrør og strækkemidler (naturligvis du ønsker, at strækkemidler) for både 32-bit og 64-bit. Jeg kan ikke linke direkte som det er alt for afhængige af, hvad du ønsker, præcis |
|
| |||
| |||
| Thats hvad im søger efter, men jeg winced lidt ved disse priser! og for PCI-E x16, jeg gjorde ikke tænke på de tider. hmmmm. skrot, at idéen derfra! Og ThankYou Bubba for hjælpsomme kommentarer, jeg besluttede mig for at ignorere, at en:-P selv om det gjorde gøre mig klukle! |