![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Se näyttää awesome, jos hieman epäkäytännöllinen! |
|
| |||
| |||
| Voi helvetti, älä anna Pete nähdä tämän lol, Hän tulee pyöriskellä hänen super-tapauksessa osaksi roskakoriin ja alkaa rakentaa paremman version tästä ........... |
|
| |||
| |||
| hmm, olen samaa mieltä Bubba! olisi luonteva hanke on mentävä, sillä aikaa, rahaa ja kärsivällisyyttä! Olen myös kuvitella, että olisi melko vaikea päästä komponenttien päivitys! Koska kysymys kuitenkin kukaan saanut mitään käsitystä, mistä voi saada minun käsissä jonkin pci-e 16x jatkoaineita? |
|
| |||
| |||
| kinda, im etsii kaapeli, ei vain ole juuri kortin vaihtaa kamerakulmaa. Jos tarkastellaan ensimmäisellä sivulla on mod, sen merkitty 7. Kinda vaikea selittää .. |
|
| |||
| |||
| Numeron 7 sanotaan: 7. Tämä arvoton 15-tuumainen mukautetun PCI-E-kaapeli ei toiminut, joten olemme korvanneet sen. Joten, kun otetaan huomioon, että kertoa minulle, kuinka paljon haluat viettää (voit myös saada maksaa postitus-ja käsittelykulut) ja aion lähettää sinulle arvoton 15-tuumainen kaapeli, joka ei toimi .......... .... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() Classic. Oma materiala tiellä on yksi, että hän käyttää, joten se on tehtävä ok, I'll yrittää selvittää, mitä se on / kuka tekee ![]() Edit: Älä unohda, voit todennäköisesti painajainen kanssa ajoitus - varsinkin jos se on näytönohjain ... My System: FordyPC
|
|
| |||
| |||
| http://www.criticalcables.com/items.asp?Cc=Riser&Bc =" Linkit siellä luettelo nousuputket ja jatkoaineita (ilmeisesti haluat jatkoaineita) sekä 32-bittiset ja 64-bittinen. En voinut linkittää suoraan, koska se on liian riippuvainen siitä, mitä haluat täsmälleen |
|
| |||
| |||
| thats mitä im etsimääsi, mutta i winced hieman noita hintoja! ja sen on pci-e x16, i didnt usko, että ajastukset. hmmmm. romu että ajatus sitten! Ja thankyou Bubba on hyödyllistä kommentoida, i päätti jättää huomiotta, että yksi:-P, vaikka se ei tee minulle hihittää! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPUs, Emolevyt & RAM | 11 | 29 elokuu 2009 09:31 |
| Core 2 Duo-tai Quad ydin graafisen suunnittelun työtä | metalface | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 28. toukokuuta 2009 10:58 |
| Nestejäähdytteisiä PSU | xactly | Kotelot & Virtalähteet | 3 | 3. Sep 2007 09:03 |
| Single Quad Core tai Dual Quad Core-prosessorit? | Anonimouse | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 29th Jun 2007 00:33 |
| Dual Core Vs Quad Core-prosessorit? | ong_1988 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 18th Mar 2007 22:22 |
| Thread Tools | |
| |