mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

De Quad-Core, 1 kW, Liquid-Cooled Desk

Reply

Thread Tools
Old 7 jun 2009, 15:17
Moderator Groep

Default De Quad-Core, 1 kW, Liquid-Cooled Desk

Citaat:
Als wetenschap is de nuchtere uitoefening van objectieve waarheid, dan is het spreekt vanzelf dat gekke wetenschap is het volstrekt irrationeel de uitoefening van een nootachtig project dat de rest van de wereld zal nooit volledig begrijpen. Popular Mechanics heeft een eerbiedig journalistieke respect voor degenen die de praktijk ernstig onderzoek. Maar op onze eigen tijd, we willen een beetje gek in de wetenschappen.
6 stappen naar Mod Overkill

Old 8 jun 2009, 03:29
Lid Fractie

Dat ziet er geweldig, als iets onpraktisch!
Old 8 jun 2009, 19:06
Donor Groep

Oh hell, niet laten zien dat Pete lol, Hij zal toss zijn super-zaak in de prullenmand en start de bouw van een betere versie van deze ...........
Old 9 jun 2009, 07:38
Lid Fractie

hmm, ik ben het eens met Bubba! Het zou een slick-project om een verder op, gezien de tijd, geld en geduld! Ik ben het ook denkbaar zou het nogal moeilijk om toegang te krijgen tot onderdelen voor upgrade!

Als een vraag maar, iedereen heeft enig idee waar kan ik mijn handen op een van de pci-e 16x verdunners?
Old 9 jun 2009, 11:40
Donor Groep

Zoals DEZE?
Old 9 jun 2009, 12:05
Lid Fractie

kinda, im zoek naar een kabel, maar niet alleen een kaart om de hoek. Als je kijkt op de eerste pagina van de mod, zijn geëtiketteerd als 7. Een beetje moeilijk uit te leggen ..
Old 9 jun 2009, 20:49
Donor Groep

Voor nummer 7 staat:

7. Dit waardeloze 15-inch aangepaste PCI-E kabel geen werk dus we vervangen.

Dus in het licht van dat mij vertellen hoeveel u wilt besteden (je krijgt ook te betalen voor administratie-en verzendingskosten) en ik zal u een waardeloze 15-inch-kabel die niet werkt .......... ....
Old 10 jun 2009, 08:48
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubba View Post
Dus in het licht van dat mij vertellen hoeveel u wilt besteden (je krijgt ook te betalen voor administratie-en verzendingskosten) en ik zal u een waardeloze 15-inch-kabel die niet werkt .......... ....

Classic.

Mijn stuurman op de weg heeft een, die hij gebruikt, dus het moet werken ok, ik zal proberen te achterhalen wat het is / wie is het

Edit:
Vergeet niet, je zou waarschijnlijk een nachtmerrie met tijden - zeker als het is voor een grafische kaart ...

Mijn Systeem: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Moederbord:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Geheugen:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Sound Card:
Hard Drive (s):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optische Drive (s):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 10 jun 2009, 08:54
Donor Groep

http://www.criticalcables.com/items.asp?Cc=Riser&Bc ='

Links er voor een lijst van vogels en verdunners (uiteraard u wilt dat de Extenders) voor zowel 32-bits en 64-bit.

Ik kon niet direct als het is ook afhankelijk van wat u precies wilt
Old 10 jun 2009, 10:05
Lid Fractie

thats wat im zoekt, maar ik winced iets tegen die prijzen! en zijn voor PCI-E x16, i didnt denken aan de tijden. Hmmmm. schroot dat idee dan!

En thankyou Bubba voor nuttige opmerking, heb ik besloten te negeren dat een:-P, zelfs als zij maken me lachen!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.