![]() |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Dat ziet er geweldig, als iets onpraktisch! |
|
| |||
| |||
| Oh hell, niet laten zien dat Pete lol, Hij zal toss zijn super-zaak in de prullenmand en start de bouw van een betere versie van deze ........... |
|
| |||
| |||
| hmm, ik ben het eens met Bubba! Het zou een slick-project om een verder op, gezien de tijd, geld en geduld! Ik ben het ook denkbaar zou het nogal moeilijk om toegang te krijgen tot onderdelen voor upgrade! Als een vraag maar, iedereen heeft enig idee waar kan ik mijn handen op een van de pci-e 16x verdunners? |
|
| |||
| |||
| kinda, im zoek naar een kabel, maar niet alleen een kaart om de hoek. Als je kijkt op de eerste pagina van de mod, zijn geëtiketteerd als 7. Een beetje moeilijk uit te leggen .. |
|
| |||
| |||
| Voor nummer 7 staat: 7. Dit waardeloze 15-inch aangepaste PCI-E kabel geen werk dus we vervangen. Dus in het licht van dat mij vertellen hoeveel u wilt besteden (je krijgt ook te betalen voor administratie-en verzendingskosten) en ik zal u een waardeloze 15-inch-kabel die niet werkt .......... .... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Classic. Mijn stuurman op de weg heeft een, die hij gebruikt, dus het moet werken ok, ik zal proberen te achterhalen wat het is / wie is het ![]() Edit: Vergeet niet, je zou waarschijnlijk een nachtmerrie met tijden - zeker als het is voor een grafische kaart ... Mijn Systeem: FordyPC
|
|
| |||
| |||
| http://www.criticalcables.com/items.asp?Cc=Riser&Bc =' Links er voor een lijst van vogels en verdunners (uiteraard u wilt dat de Extenders) voor zowel 32-bits en 64-bit. Ik kon niet direct als het is ook afhankelijk van wat u precies wilt |
|
| |||
| |||
| thats wat im zoekt, maar ik winced iets tegen die prijzen! en zijn voor PCI-E x16, i didnt denken aan de tijden. Hmmmm. schroot dat idee dan! En thankyou Bubba voor nuttige opmerking, heb ik besloten te negeren dat een:-P, zelfs als zij maken me lachen! |