mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > Off Topic Discussion

Register

Quad-Core, 1-kW, vätskekylda reception

Reply

Thread Tools
Old 7 juni 2009, 15:17
Moderator-gruppen

Default Quad-Core, 1-kW, vätskekylda reception

Citat:
Om vetenskapen är saklig strävan efter objektiva sanningen, så det är självklart att galen vetenskap är fullständigt irrationellt driva en KNASIG projekt som resten av världen kommer aldrig att helt förstå. Popular Mechanics har en vördnadsfull journalistiska respekt för dem som utövar seriös forskning. Men om vår egen tid, som vi tycker om att plaska i galen vetenskap.
6 steg till Mod overkill

Old 8 juni 2009, 03:29
Ledamot Gruppen

Det ser häftigt om något opraktiskt!
Old 8 juni 2009, 19:06
Givargruppen

Åh fan, låt inte Pete se detta lol, Han kommer att kasta sin super-fallet i papperskorgen och börja bygga en bättre version av den här ...........
Old 9 juni 2009, 07:38
Ledamot Gruppen

hmm, jag håller med Bubba! det skulle vara en glättad projektet att ha en gå på, med tanke på tid, pengar och tålamod! Jag vill också tro att det skulle vara ganska svårt att få tillgång till komponenter för uppgradering!

Som en fråga Men någon har någon aning om var jag kan få mina händer på en av PCI-E 16x utdrygningsmedel?
Old 9 juni 2009, 11:40
Givargruppen

Gilla DENNA?
Old 9 juni 2009, 12:05
Ledamot Gruppen

Kinda, im letade efter en kabel, bara inte bara ett kort att byta vinkel. Om du tittar på första sidan av mod, sin märkas 7. Kinda svårt att förklara ..
Old 9 juni 2009, 20:49
Givargruppen

För nummer 7 säger:

7. Detta värdelösa 15-tums anpassade PCI-E-kabel inte arbetet så vi ersatt det.

Så mot bakgrund av att berätta hur mycket du vill spendera (du också få betala för frakt och hantering) och jag kommer att skicka dig en värdelös 15-tums-kabeln som inte fungerar .......... ....
Old 10 juni 2009, 08:48
Givargruppen

Citat:
Ursprungligen postat av Bubba View Post
Så mot bakgrund av att berätta hur mycket du vill spendera (du också få betala för frakt och hantering) och jag kommer att skicka dig en värdelös 15-tums-kabeln som inte fungerar .......... ....

Classic.

Min kompis på vägen har ett, som han använder, så det måste fungera ok, jag ska försöka ta reda på vad det är / som gör det

Edit:
Glöm inte, skulle du troligen ha en mardröm med tiderna - speciellt om det är för ett grafikkort ...
Old 10 juni 2009, 08:54
Givargruppen

http://www.criticalcables.com/items.asp?Cc=Riser&Bc ="

Länkar finns en förteckning över Stigarledningar och utdrygningsmedel (uppenbarligen du vill att utdrygningsmedel) för både 32-bitars och 64-bitars.

Jag kunde inte länka direkt så det är alltför beroende av vad du vill precis
Old 10 juni 2009, 10:05
Ledamot Gruppen

thats vad im letar efter, men jag winced något på dessa priser! och för PCI-E x16, i didnt tänka på tider. Hmmmm. skrota den tanken då!

Och tack Bubba för hjälpsam kommentar, jag bestämde mig för att ignorera att en:-P även om det gjorde mig skrocka!
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race cheesepuff Processorer, moderkort & RAM 11 29 augusti 2009 09:31
Core 2 duo eller quad core för grafisk design arbete metalface Processorer, moderkort & RAM 3 28 maj 2009 10:58
Vätskekylda psu xactly Cases & Power Supplies 3 3:e sep 2007 09:03
Single Quad-Core eller Dual Quad Core Processor? Anonimouse Processorer, moderkort & RAM 2 29 juni 2007 00:33
Dual Core Vs Quad Core Processor? ong_1988 Processorer, moderkort & RAM 3 18 mars 2007 22:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.