![]() |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Det ser häftigt om något opraktiskt! |
|
| |||
| |||
| Åh fan, låt inte Pete se detta lol, Han kommer att kasta sin super-fallet i papperskorgen och börja bygga en bättre version av den här ........... |
|
| |||
| |||
| hmm, jag håller med Bubba! det skulle vara en glättad projektet att ha en gå på, med tanke på tid, pengar och tålamod! Jag vill också tro att det skulle vara ganska svårt att få tillgång till komponenter för uppgradering! Som en fråga Men någon har någon aning om var jag kan få mina händer på en av PCI-E 16x utdrygningsmedel? |
|
| |||
| |||
| Kinda, im letade efter en kabel, bara inte bara ett kort att byta vinkel. Om du tittar på första sidan av mod, sin märkas 7. Kinda svårt att förklara .. |
|
| |||
| |||
| För nummer 7 säger: 7. Detta värdelösa 15-tums anpassade PCI-E-kabel inte arbetet så vi ersatt det. Så mot bakgrund av att berätta hur mycket du vill spendera (du också få betala för frakt och hantering) och jag kommer att skicka dig en värdelös 15-tums-kabeln som inte fungerar .......... .... |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Classic. Min kompis på vägen har ett, som han använder, så det måste fungera ok, jag ska försöka ta reda på vad det är / som gör det ![]() Edit: Glöm inte, skulle du troligen ha en mardröm med tiderna - speciellt om det är för ett grafikkort ... |
|
| |||
| |||
| http://www.criticalcables.com/items.asp?Cc=Riser&Bc =" Länkar finns en förteckning över Stigarledningar och utdrygningsmedel (uppenbarligen du vill att utdrygningsmedel) för både 32-bitars och 64-bitars. Jag kunde inte länka direkt så det är alltför beroende av vad du vill precis |
|
| |||
| |||
| thats vad im letar efter, men jag winced något på dessa priser! och för PCI-E x16, i didnt tänka på tider. Hmmmm. skrota den tanken då! Och tack Bubba för hjälpsam kommentar, jag bestämde mig för att ignorera att en:-P även om det gjorde mig skrocka! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | Processorer, moderkort & RAM | 11 | 29 augusti 2009 09:31 |
| Core 2 duo eller quad core för grafisk design arbete | metalface | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 28 maj 2009 10:58 |
| Vätskekylda psu | xactly | Cases & Power Supplies | 3 | 3:e sep 2007 09:03 |
| Single Quad-Core eller Dual Quad Core Processor? | Anonimouse | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 29 juni 2007 00:33 |
| Dual Core Vs Quad Core Processor? | ong_1988 | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 18 mars 2007 22:22 |
| Thread Tools | |
| |