![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ajattelin, että meillä ei ole satunnaista chat säiettä joten voit vain kirjoittaa jotain nopeaa, että ei tarvitse koko säikeen itselleen. Voi ja ei tietokoneeseen liittyvistä aiheista kiitos. Dont halua tätä kääntymiskokeessa auttaa säiettä.
Joka tapauksessa, mikä sai minut ajattelemaan, että tämän säikeen on Ajattelin Bit aikaisin varten joulukoristeista Dave mutta sitten ajatellut, jossa voin kirjoittaa tämän ilman lähettää henkilökohtaisen viestin tai aloittamalla turhaa säiettä niin nyt me .... Nauttia ![]() ComputerGuy My System: Tietokoneella
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joo tiedän, en ole liian juhlava, jos olen rehellinen, mutta luin jostain, että useimmissa tapauksissa kuten ostoksia markkinoinnin ja sisustuksen korkea kaduilla se kuuluu asiaan saada henkeä kuukautta ennen suuri päivä.
| |||
| |||
| Jotkut kaupat saada valmiiksi marraskuun alussa, joka on verinen typerää kuin im sairas kuulla ja nähdä joulua kamaa lol kuten voitte kertoa im ole niin juhlava joko. |
|
| |||
| |||
| USA: ssa on tapana (kotona) laittaa pois joulukoristeista päivän jälkeen kiitospäivä. Mitä kuuluu kolmantena torstaina kuukaudessa. Kaupoissa, olen todella nauttia yrittävät mennä saada lapset noin Halloween goodies ja nähdä enemmän joulukuusille sitten PUMPKINS. Aika ärsyttävää! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I Irlanti olemme koristeet up on 8. joulukuuta, Nollaig beag sitä kutsutaan, käännettynä se tarkoittaa vähän joulua
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vihaan joulua. No, ei joulua mutta mitä se on muuttunut, a soddin "kaupallistaa, myynti-Fest. Scrooge ei ole mitään minulle.
|
| |||
| |||
| Sovitaan Alex sen kaikki hype ja pankkien / luottokortti yhtiön counting mitä voitoista he voivat tehdä |
|
| |||
| |||
| Joo joulua on hieman huijauksen nyt. Olen myös vihaan kortin yritykset tehdä kaikki nämä muissa yhteyksissä, kuten isät päivä äitien päivä ja valentines päivää iso juttu. |
|
| |||
| |||
| Oletan, että olisi sanottu vaaratilannetta enemmän kuin kerran, mutta olen nähnyt Card sanomalla (Anteeksi olit potkut) Siitä riippumatta, mitä seuraavaksi! |
|
| |||
| |||
| hahaha Olen varma, että on kortti pois siellä joka tilanteessa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Facebook Chat Turvallisuus | jenni | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 2 | 15 syyskuu 2009 14:16 |
| Pyytää! - Chat | mrberty | Yhteisön News & Chat | 10 | 29th Jun 2009 00:39 |
| Chat-ruutuun iframen kysymys | LLTD414 | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 25th Jun 2009 02:01 |
| Thread Tools | |
| |