![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tenkte at vi ikke har fått et tilfeldig chatte tråden så kan du bare skrive noe rask som ikke trenger en hel tråd til seg selv. Oh og ikke datamaskinen relaterte emner takk. Ikke ønsker dette i ferd med å bli en hjelp tråden.
Uansett hva som fikk meg tenke på å gjøre denne tråden er jeg tenkte Bit tidlig for Christmas dekorasjoner Dave men så tenkte hvor kan jeg skrive dette uten å sende en personlig melding eller starte en meningsløs tråden så her er vi .... Like ![]() ComputerGuy Min System: Puter
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja jeg vet, jeg er ikke altfor festlig hvis jeg er ærlig, men jeg leste et sted at i de fleste tilfeller vil butikken markedsføring og dekorere hovedgater er det gjort noe for å komme i ånden en måned før den store dagen.
| |||
| |||
| Noen butikker deg klar i begynnelsen av november, som er blodig dum som im lei av å høre og se Christmas stuff lol så du kan fortelle im ikke så festlig heller. |
|
| |||
| |||
| I USA er det vanlig (i hjemmene) for å sette ut Christmas dekorasjoner dagen etter Thanksgiving. Som faller på den tredje torsdag i måneden. I butikkene, jeg virkelig liker å prøve å hente ungene noen Halloween godbitene og se mer juletrær og gresskar. Ganske irriterende! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I Norge setter vi vår dekorasjoner opp på 8 desember, Nollaig beag det kalles, oversatt betyr lite Christmas
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg hater julen. Vel, ikke Christmas men hva det er blitt omgjort til; en soddin "kommersialisert, salg-fest. Scrooge har ingenting på meg.
|
| |||
| |||
| Enig med Alex sine alle sprøytenarkoman og banker / kredittkort selskapets teller hva fortjeneste de kan foreta |
|
| |||
| |||
| Ja julen er litt av en lurendreier nå. Jeg hater kortet selskaper for å gjøre alle disse andre anledninger som fedre dag mødre dag og Valentines dag en stor ting. |
|
| |||
| |||
| Jeg antar at det ville bli kalt en hendelse mer enn en anledning, men jeg har sett en kort si (Beklager du var Sacked) , Uansett neste! |
|
| |||
| |||
| hahaha Jeg er sikker på at det er et kort der ute for enhver anledning. |