![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tänkte att vi inte har ett slumpmässigt chatt tråden så kan du bara skriva något snabbt som inte behöver en hel tråd för sig själv. Oh och icke dator ämnen tack. Dont vill att detta förvandlas till en hjälp-tråd.
Hur som helst vad som fick mig att tänka på denna tråden jag tänkte Bit tidigt för juldekorationer Dave men då trodde var kan jag skriva detta utan att skicka ett personligt meddelande eller starta en meningslös tråd, så här är vi .... Njuta av ![]() ComputerGuy Mitt System: Puter
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja jag vet, jag är inte alltför festligt om jag är ärlig, men jag läste någonstans att det i de flesta fall gillar butiken marknadsföring och utsmyckning höga gator det är gjort sak att hålla i en anda en månad innan den stora dagen.
| |||
| |||
| Vissa butiker blir klar i början av november som är blodig dum som im sjuk av att höra och se Christmas stuff lol du kan berätta im inte så festlig heller. |
|
| |||
| |||
| I USA är det vanligt (i hemmen) att sätta upp juldekorationer dagen efter Thanksgiving. Som faller på den tredje torsdagen i månaden. I butiker, jag har försökt hämta barnen några Halloween godsaker och se mer julgranar sedan pumpor. Ganska irriterande! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I Irland har vi lagt våra dekorationer på 8 december, Nollaig beag den kallas, översatt betyder det lilla jul
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag hatar julen. Tja, inte jul, men vad det blivit, en soddin "kommersialisering, försäljning-fest. Scrooge har inget på mig.
|
| |||
| |||
| Håller med Alex dess all hype och bankerna / kreditkort bolagets räkning vilken vinst de kan göra |
|
| |||
| |||
| Ja julen är lite av en bluff nu. Jag hatar kortet företag för att göra alla dessa andra tillfällen som fäder dag mödrar dag och Valentines dagar en stor sak. |
|
| |||
| |||
| Jag antar att det skulle kallas för en incident mer än ett tillfälle, men jag har sett ett kort säga (Sorry du avskedades) Oavsett nästa! |
|
| |||
| |||
| hahaha jag är säker på att det är ett kort ut för varje tillfälle. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Facebook Chat Security | Jenni | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 15 September 2009 14:16 |
| Begära! - Chat | mrberty | Gemenskapen Nyheter & Chat | 10 | 29 juni 2009 00:39 |
| Chat box i iframe fråga | LLTD414 | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 25 juni 2009 02:01 |
| Thread Tools | |
| |