![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dave Wheres baren ting i bunden af siden til at navigere det gået siden? Jeg bruger det hele tiden at bevæge sig rundt på webstedet lol
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg elsker Xmas !!!!!
Yeh jeg lyver, troede bare id være ulige en ud ville ikke være så slemt, hvis min ældre ildelugtende, bum fnug for en skæg bror ville få styr, han bringer dagen ned så dårligt med hans dystre syn på livet ingen optimisme med ham på alle Jeg har tænkt mig at klippe dette kort, før det går's 'Jeremy Kyle', som jeg synes er en hykler, jeg dont mene at han er så perfekt, som han stiller sig til at se se, hvad der sker, når du starter en tilfældig chat tråd computer fyr, du frigøre mit meningsløse stillinger, da dette vil ingen vegne tænker dårligt komme tilbage til mit Geo-kemiske rapport nu ..... dens på sand! Yeh thats right! Jeg gør kemiske variationer i en klit! its a chick magnet. Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Er han en Emo eller goth eller noget lol |
|
| |||
| |||
| hah jeg ønsker så ville jeg have noget at kaste efter ham! svært at beskrive, han bærer, hvordan kan jeg sige normale tøj, ikke at jeg har en stereotyp opfattelse af, hvad den normale er, men han er bare lavt i standard. vil han bad en gang om ugen og så være glad for at enten at holde en hat på eller bruge hårspray for at flateen hans allerede greasey hår fair do's im elske denne tråd! fangede ham ved hjælp af min tandbørste i går, da han havde en tandlæge udnævnelsen! første gang han har renset dem i måneder og første ansættelse i 5 år! som du kan ImagEn jeg blæste et blodkar og købte en ny pensel! |
|
| |||
| |||
| LOL Jeg vil vædde på din gamle pensel smeltet haha |
|
| |||
| |||
| hahah Yeh ialt opløst bare voksede min bil, ikke noget skønnere end en skinnende bil |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jul?
Bah Humbug! Man gør jeg hader Xmas. I årevis har jeg forsøgt at have noget at gøre med det. Everybody at spilde penge på lort de dont savn og endnu værre at købe ting, at en uge efter jul vil blive kraftigt reduceret i pris! Jeg har omsider formået at konvertere en person, min girlfriend.lol Ikke mere suse rundt på udkig efter julegaverne, nu endelig har jeg mødt en person med forstand. "Se sine kære som dette, vi køber hvert andet crap for xmas, eller vi tager på en kort pause i januar, bo på et hotel og købe hinanden meget mere crap for færre penge i januar, make sense?" Og hun faktisk har aftalt! Sikker på, at der var en del arbejde at gøre, "men dens xmas det så betyder ikke at fejre"Men et løfte om ekstra godbidder kun en uge eller to senere sikrede sig aftalen. Nu kan jeg slappe af på xmas og undgå alle de mani. Dens ikke en perfekt løsning, naturligvis, og jeg har stadig til at udholde de zombier gå rundt i butikkerne i januar, men fase 2 i min plan (det bedre at købe små ting hele året end amok en gang om året) er i støbeskeen og min snigende barinwashing (deprogramming) vil begynde lige efter januar salget over.Yeehah! Mit system: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Så hvad gør du Xmas dag Krlll? haha kan lide det, hvordan nogle kvinder er købt så let ved tanken om shopping. haha (jeg sagde nogle, så ingen kommer der nickers i et twist) |
|
| |||
| |||
| Normalt jeg besøger mine forældre for xmas middag (måske jeg vil give det en glip af dette år, da der er så mange nyfødte niecer / nevøer og hvem ved hvad der kører rundt). Så vil jeg gå hen og få demente drukket med mine venner. Pubben vil være fuld af mennesker, der må ud til en drink, fordi dets xmas, i løbet af dagen vil det oftest være befolket af mænd klager over udgifterne til xmas, og hvordan de er glade for sine alle over.Those fattige fjolser. |
|
| |||
| |||
| haha yeah sandt. Aldrig set en pub i julen. Jeg wounder hvor travlt de er her omkring. LOL thats anden ting Ihate ....... Kids! Løbe omkring skrigende vil ikke lytte til deres forældre og bare komme i min måde haha Jeg synes som sådan en dejlig person. |