vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Yleiset Foorumit > Off Topic Discussion

Register

Satunnainen Chat

Reply

Thread Tools
Old 28 marraskuu 2007, 14:38
Rahoittajien ryhmän

Default Satunnainen Chat

Dave wheres Bar asia alareunassa sivuston siirtyä sivun mennyt? Käytän tätä jatkuvasti liikkua sivustolla lol

CG

My System: Tietokoneella

Processor (s):
Intel Quad Core Q6600
Emolevy:
ABIT IN9
RAM-muisti:
2x 1GB Patriot
Graphics Card (s):
XFX 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
750GB Internal, 400GB ulkoinen
Optinen asema (t):
LG 20x DVD uudelleen kirjailija
Asia / PSU:
Enermax Infiniti 650W
Jäähdytys:
Zalman HSF
Network / Internet:
Monitor (t):
LG 19 "LCD
Operating System (s):
Windows XP Media Centre 2005
Old 28 marraskuu 2007, 15:12
Rahoittajien ryhmän

Default Satunnainen Chat

Rakastan Xmas !!!!!

Yeh Olen valehtelee, Ajattelin ID on outo ilmestys

ei olisi niin huono asia, jos oma vanhempi haiseva, Bum pöyhiä ja parta veli saisi otetta, hän tuo päivä alas niin pahasti hänen synkät näkymät elämään

No optimismia häntä ollenkaan

Aion leikata tämän lyhyen ennen go "Jeremy Kyle", joka on mielestäni tekopyhä, i dont think hän on niin täydellinen kuin hän on itse etsiä

nähdä, mitä tapahtuu, kun aloitat satunnainen chat säiettä tietokoneen kaveri, sinua keräämään minun turhaa virkaa, koska tämä on menossa minnekään

mielestäni huonosti palata minun Geo-kemialliset raportti nyt ..... sen hiekalle! Yeh thats right! Teen kemiallinen vaihtelu hiekkadyynejä! sen poikasen magneetti.

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 28 marraskuu 2007, 15:16
Rahoittajien ryhmän

Default Satunnainen Chat

Onko hän Emo ja gootti tai jotain lol
Old 29 marraskuu 2007, 05:01
Rahoittajien ryhmän

Default Satunnainen Chat

hah Toivon niin olisin jotain heittää häntä!

vaikea kuvailla, hän pukeutuu miten voin sanoa normaalia vaatteita, ei siitä, että minulla on stereotyyppisiä näkemyksiä siitä, mitä normaalia on, mutta hän on vain pieni vakio. hän suihku kerran viikossa ja sitten mielellään joko pitää hattu tai käyttää Hairspray on flateen hänen jo greasey hiukset

oikeudenmukainen do IM rakastava tätä säiettä!

hänet kiinni käyttäen minun hammasharja eilen hän oli hammaslääkäri nimitys! Ensimmäistä kertaa hän puhdistaa niitä kuukauden ensimmäinen tapaaminen 5 vuotta! kuin voit imagen Mokasin verisuoneen ja osti uuden harjalla!
Old 29 marraskuu 2007, 07:10
Rahoittajien ryhmän

Default Satunnainen Chat

LOL varmaan vanha harjalla sulanut haha
Old 29 marraskuu 2007, 08:51
Rahoittajien ryhmän

Default Satunnainen Chat

hahah Yeh totaly liuennut

kohtuullinen vahata autoni, mitään mukavampaa kuin kiiltävä auto
Old 29 marraskuu 2007, 11:06
Rahoittajien ryhmän

Default Satunnainen Chat

Joulua?
BAHA Humbug!
Man do I hate Xmas.
Jo vuosia olen yrittänyt olla mitään tekemistä sen kanssa.
Kaikki tuhlaa rahaa paska he dont kaivata saati ostaa tavaroita, että yksi viikko joulun jälkeen on voimakkaasti vähennetty hinta!

Olen vihdoin onnistunut muuttamaan joku minun girlfriend.lol
Enää kiirehtimättä noin etsimässä joululahjoja, nyt vihdoin olen tavannut jonkun kanssa mielessä.
"Näyttää rakas sen näin, ostamme toisiamme crap for Xmas tai jatkamme lyhyen tauon tammikuussa, asua hotellissa ja ostavat toisiltaan paljon enemmän paskaa vähemmän rahaa tammikuussa, mitään järkeä?"
Ja hän todella sovittu!
Toki siellä oli vähän töitä, "mutta sen Xmas sen niin sitä ei juhlia"Mutta lupaus ylimääräisiä herkkuja vain viikon tai kaksi myöhemmin clinched paljon.
Nyt voin rentoutua Xmas ja välttää kaikkia mania.
Se ei ole täydellinen ratkaisu, tietenkin, ja minulla on edelleen siedettävä zombiet käveleminen kaupoissa tammikuussa, mutta 2-vaiheen minun suunnitelmani (sen parempi ostaa pienistä asioista ympäri vuoden kuin hulluksi kerran vuodessa) on valmisteilla ja minun salakavala barinwashing (deprogramming) alkaa heti tammikuun myynti over.Yeehah!

My System: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-muisti:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Äänikortti:
Laivaostoksista HDA
Kiintolevy (t):
Muutama lol 1650GB yhteensä
Optinen asema (t):
1xDVD Philips DVD +-RW
Asia / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Jäähdytys:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (t):
Acer 22 "laajakuva
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 30 marraskuu 2007, 03:47
Rahoittajien ryhmän

Default Satunnainen Chat

Joten mitä teet Xmas päivä Krlll?

haha, kuten se, miten jotkut naiset ostavat niin helposti ajatus ostoksia. haha (sanoin noin niin kukaan sinne nickers ja kierre)
Old 30 marraskuu 2007, 03:56
Rahoittajien ryhmän

Default Satunnainen Chat

Yleensä käyn vanhempieni for Xmas illallinen (ehkä annan sen väliin tänä vuonna, koska on niin paljon vastasyntyneen veljen / veljen ja kuka tietää, mitä juoksennellut).

Sitten menen ja saat tylsistynyt humalassa kavereiden kanssa.
Pub on täynnä ihmisiä, jotka voivat ulos juomaan, koska sen Xmas aikana, jona se on enimmäkseen asutuilla miehet valittavat kustannuksista Xmas ja miten he ovat iloisia sen kaikki over.Those köyhät tyhmät.
Old 30 marraskuu 2007, 04:00
Rahoittajien ryhmän

Default Satunnainen Chat

haha joo totta. Ole koskaan nähnyt pub jouluna. Olen wounder kuinka kiireisiä he ovat täällä.

LOL thats toinen asia Ihate ....... Kids! Käynnissä noin screaming ei kuuntele heidän vanhempiensa ja juuri saada tielleni haha

Minun täytyy tuntua niin mukava ihminen.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Facebook Chat Turvallisuus jenni Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 2 15 syyskuu 2009 14:16
Pyytää! - Chat mrberty Yhteisön News & Chat 10 29th Jun 2009 00:39
Chat-ruutuun iframen kysymys LLTD414 Web Design, Hosting & SEO 2 25th Jun 2009 02:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.