![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dave wheres Bar asia alareunassa sivuston siirtyä sivun mennyt? Käytän tätä jatkuvasti liikkua sivustolla lol
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rakastan Xmas !!!!!
Yeh Olen valehtelee, Ajattelin ID on outo ilmestys ei olisi niin huono asia, jos oma vanhempi haiseva, Bum pöyhiä ja parta veli saisi otetta, hän tuo päivä alas niin pahasti hänen synkät näkymät elämään No optimismia häntä ollenkaan Aion leikata tämän lyhyen ennen go "Jeremy Kyle", joka on mielestäni tekopyhä, i dont think hän on niin täydellinen kuin hän on itse etsiä nähdä, mitä tapahtuu, kun aloitat satunnainen chat säiettä tietokoneen kaveri, sinua keräämään minun turhaa virkaa, koska tämä on menossa minnekään mielestäni huonosti palata minun Geo-kemialliset raportti nyt ..... sen hiekalle! Yeh thats right! Teen kemiallinen vaihtelu hiekkadyynejä! sen poikasen magneetti. My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Onko hän Emo ja gootti tai jotain lol |
|
| |||
| |||
| hah Toivon niin olisin jotain heittää häntä! vaikea kuvailla, hän pukeutuu miten voin sanoa normaalia vaatteita, ei siitä, että minulla on stereotyyppisiä näkemyksiä siitä, mitä normaalia on, mutta hän on vain pieni vakio. hän suihku kerran viikossa ja sitten mielellään joko pitää hattu tai käyttää Hairspray on flateen hänen jo greasey hiukset oikeudenmukainen do IM rakastava tätä säiettä! hänet kiinni käyttäen minun hammasharja eilen hän oli hammaslääkäri nimitys! Ensimmäistä kertaa hän puhdistaa niitä kuukauden ensimmäinen tapaaminen 5 vuotta! kuin voit imagen Mokasin verisuoneen ja osti uuden harjalla! |
|
| |||
| |||
| LOL varmaan vanha harjalla sulanut haha |
|
| |||
| |||
| hahah Yeh totaly liuennut kohtuullinen vahata autoni, mitään mukavampaa kuin kiiltävä auto |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joulua?
BAHA Humbug! Man do I hate Xmas. Jo vuosia olen yrittänyt olla mitään tekemistä sen kanssa. Kaikki tuhlaa rahaa paska he dont kaivata saati ostaa tavaroita, että yksi viikko joulun jälkeen on voimakkaasti vähennetty hinta! Olen vihdoin onnistunut muuttamaan joku minun girlfriend.lol Enää kiirehtimättä noin etsimässä joululahjoja, nyt vihdoin olen tavannut jonkun kanssa mielessä. "Näyttää rakas sen näin, ostamme toisiamme crap for Xmas tai jatkamme lyhyen tauon tammikuussa, asua hotellissa ja ostavat toisiltaan paljon enemmän paskaa vähemmän rahaa tammikuussa, mitään järkeä?" Ja hän todella sovittu! Toki siellä oli vähän töitä, "mutta sen Xmas sen niin sitä ei juhlia"Mutta lupaus ylimääräisiä herkkuja vain viikon tai kaksi myöhemmin clinched paljon. Nyt voin rentoutua Xmas ja välttää kaikkia mania. Se ei ole täydellinen ratkaisu, tietenkin, ja minulla on edelleen siedettävä zombiet käveleminen kaupoissa tammikuussa, mutta 2-vaiheen minun suunnitelmani (sen parempi ostaa pienistä asioista ympäri vuoden kuin hulluksi kerran vuodessa) on valmisteilla ja minun salakavala barinwashing (deprogramming) alkaa heti tammikuun myynti over.Yeehah! My System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Joten mitä teet Xmas päivä Krlll? haha, kuten se, miten jotkut naiset ostavat niin helposti ajatus ostoksia. haha (sanoin noin niin kukaan sinne nickers ja kierre) |
|
| |||
| |||
| Yleensä käyn vanhempieni for Xmas illallinen (ehkä annan sen väliin tänä vuonna, koska on niin paljon vastasyntyneen veljen / veljen ja kuka tietää, mitä juoksennellut). Sitten menen ja saat tylsistynyt humalassa kavereiden kanssa. Pub on täynnä ihmisiä, jotka voivat ulos juomaan, koska sen Xmas aikana, jona se on enimmäkseen asutuilla miehet valittavat kustannuksista Xmas ja miten he ovat iloisia sen kaikki over.Those köyhät tyhmät. |
|
| |||
| |||
| haha joo totta. Ole koskaan nähnyt pub jouluna. Olen wounder kuinka kiireisiä he ovat täällä. LOL thats toinen asia Ihate ....... Kids! Käynnissä noin screaming ei kuuntele heidän vanhempiensa ja juuri saada tielleni haha Minun täytyy tuntua niin mukava ihminen. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Facebook Chat Turvallisuus | jenni | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 2 | 15 syyskuu 2009 14:16 |
| Pyytää! - Chat | mrberty | Yhteisön News & Chat | 10 | 29th Jun 2009 00:39 |
| Chat-ruutuun iframen kysymys | LLTD414 | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 25th Jun 2009 02:01 |
| Thread Tools | |
| |