![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dave wheres de bar ding aan de onderkant van de site te navigeren naar de pagina weg? Ik gebruik dat constant te bewegen de site lol
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik hou van Kerstmis !!!!!
Yeh ik liegen, dacht id worden de oneven een op zou niet zo slecht als mijn oudere stinkende, bum pluisjes voor een baard broer zou krijgen greep, hij brengt de dag omlaag zo slecht met zijn sombere kijk op het leven geen optimisme met hem op alle Ik ga deze korte gesneden voordat ze gaan de 'Jeremy Kyle' wie ik denk, is een huichelaar, i dont denk dat hij is net zo perfect als hij zichzelf kijken zien wat er gebeurt wanneer je een willekeurige chat draad computer kerel, je ontketenen mijn zinloze posts als dit gaat nergens denk ziek terug naar mijn Geo-chemische rapport nu ..... zijn op zand! Yeh thats right! Ik ben bezig met chemische variaties in een duin! its a chick magneet. Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Is hij een Emo of goth of iets lol |
|
| |||
| |||
| hah ik wil dan ik zou hebben iets te gooien op hem! moeilijk te beschrijven, hij draagt Hoe kan ik zeggen normale kleding, niet dat ik een stereotype opvattingen over wat normaal is, maar hij is gewoon laag in de norm. hij zal douche een keer per week en dan graag houden, hetzij een hoed op of gebruik haarlak te flateen zijn al greasey haren eerlijke do's im liefdevolle deze draad! gevangen hem met mijn tandenborstel gisteren, zoals hij had een tandarts afspraak! eerste keer dat hij gereinigd hen in maanden en de eerste benoeming in 5 jaar! zoals je kunt imagen Ik blies een bloedvat en kocht een nieuwe borstel! |
|
| |||
| |||
| LOL Ik wed dat je oude borstel gesmolten haha |
|
| |||
| |||
| hahah yeh geheel opgelost net waxed mijn auto, niets mooier dan een glanzende auto |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kerstmis?
Bah humbug! Man ik haat xmas. Jarenlang heb ik geprobeerd te hebben er niets mee te maken. Iedereen verspillen geld aan onzin dont zij nodig hebben en zelfs nog erger te kopen spul dat een week na de kerst zal worden massaal verlaagd in prijs! Ik heb er eindelijk in geslaagd om iemand, mijn girlfriend.lol Nooit meer haasten rond op zoek naar kerstcadeautjes, nu eindelijk heb ik met iemand met gezond verstand. "Kijk dierbaar zijn, zoals dit, wij kopen elke andere crap voor xmas of gaan we op een korte vakantie in januari, verblijf in een hotel en kopen elkaar nog veel meer onzin voor minder geld in januari, zinvol?" En ze daadwerkelijk overeengekomen! Tuurlijk was er een beetje werk te doen, "maar de xmas haar zo bedoel niet te vieren"Maar de belofte van extra goodies slechts een week of twee later clinched de deal. Nu kan ik ontspannen in xmas en vermijd alle manie. Het is niet een perfecte oplossing, en natuurlijk heb ik nog steeds te kampen hebben de zombies rondlopen de winkels in januari, maar fase 2 van mijn plan (haar beter te kopen kleine dingen die het hele jaar dan ga gek eenmaal per jaar) is in de pijplijn en mijn verraderlijke barinwashing (deprogrammering) begint direct na de januari-verkopen zijn over.Yeehah! Mijn Systeem: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Dus wat doe je Xmas dag Krlll? haha leuk hoe sommige vrouwen worden gekocht, zodat gemakkelijk door de gedachte aan winkelen. haha (ik zei enkele zodat niemand u er nickers in een twist) |
|
| |||
| |||
| Meestal bezoek ik mijn ouders voor xmas diner (misschien zal ik er een mis dit jaar omdat er zo veel pasgeboren nichten / neven en wie weet wat draait rond). Dan zal ik gaan en krijg demente gedronken met mijn vrienden. De publicatie zal worden vol met mensen die zijn toegestaan voor een drankje, omdat haar xmas, tijdens de dag zal voornamelijk worden bevolkt door mannen klagen over de kosten van xmas en hoe ze zijn blij zijn alle over.Those arme dwazen. |
|
| |||
| |||
| haha ja inderdaad. Nooit gezien een pub met Kerstmis. Ik wounder hoe druk ze hier. LOL thats een ander ding Ihate ....... Kids! Hardlopen over schreeuwen zal niet luisteren naar hun ouders en net in mijn manier haha Ik moet lijkt zo'n mooi persoon. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Facebook Chat Security | Jenni | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 15 september 2009 14:16 |
| Verzoeken! - Chat | mrberty | Gemeenschap Nieuws & Chat | 10 | 29 jun 2009 00:39 |
| Chat box in kwestie iframe | LLTD414 | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 25 jun 2009 02:01 |
| Thread Tools | |
| |