![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dave wheres baren ting på bunnen av siden til å navigere på siden borte? Jeg bruker det hele tiden for å flytte rundt på sidene lol
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg elsker Xmas !!!!!
Yeh Jeg lyver, tenkte id være odde en ut ville ikke være så ille hvis mitt voksne stinkende, boms lo for skjegg bror ville få tak, han bringer dagen ned så dårlig med hans guffen livssyn no optimisme med ham i det hele tatt Jeg skal til å kutte denne korte før det går's' Jeremy Kyle "som jeg tror er en hykler, jeg dont tror han er så perfekt som han lager selv ser se hva som skjer når du starter et tilfeldig chatte tråden datamaskinen fyr deg med min meningsløse innlegg som dette kommer ingensteds tror ill komme tilbake til min Geo-kjemiske rapporten nå ..... sitt på sand! Yeh dvs høyre! Jeg gjør kjemiske variasjoner i sand dune! dens en chick magnet. Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Er han en Emo eller Goth eller noe lol |
|
| |||
| |||
| hah jeg ønsker og jeg vil ha noe å kaste på ham! vanskelig å beskrive, han bærer Hvordan kan jeg si vanlige klær, ikke at jeg har en stereotype oppfatninger om hva vanlig er, men han er like lav standard. han vil dusj en gang i uken og så gjerne enten ha en lue eller bruke hairspray til flateen hans allerede greasey hår virkelig gjøre's im elsker denne tråden! fanget ham bruke min tannbørste i går da han hadde en tannlege avtale! Første gang han renset dem i månedene og første avtale i 5 år! som du kan imagen Jeg ødela en blod fartøy og kjøpte en ny pensel! |
|
| |||
| |||
| LOL i innsatsen din gamle pensel smeltet haha |
|
| |||
| |||
| hahah yeh Totalt oppløst bare waxed bilen min, ikke noe bedre enn en skinnende bil |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jul?
Bah lureri! Man må jeg hater xmas. I mange år har jeg forsøkt å ha ingenting å gjøre med det. Alle kaste bort penger på dritt de ikke trenger, og enda verre å kjøpe ting som en uke etter jul vil bli svært redusert pris! Jeg har endelig greid å konvertere noen, min girlfriend.lol Ingen flere rushing rundt og leter etter christmas presents, nå endelig har jeg møtt noen med sans. "Se kjære sin slik vi kjøpe hverandre crap for xmas eller vi går på en kort pause i januar, bo på et hotell og kjøpe hverandre mye mer dritt for mindre penger i januar, fornuftig?" Og hun faktisk avtalt! Klart det var litt arbeid å gjøre, »men xmas sin så betyr ikke til å feire"Men løftet ekstra godbiter bare en uke eller to senere clinched Kortgivning. Nå kan jeg slappe xmas og unngå alle mani. Det er ikke en perfekt løsning opplagt og jeg har fortsatt å holde den zombier vandre rundt i butikkene i januar, men fase 2 av min plan (det bedre å kjøpe små ting hele året enn gå gale en gang i året) er i rørledningen og min lumske barinwashing (deprogramming) vil begynne rett etter januar salg over.Yeehah! Min System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Så hva gjør du Xmas dag Krlll? haha liker det hvordan enkelte kvinner blir kjøpt så lett ved tanken på shopping. haha (jeg sa noe, slik at ingen kommer dit nickers i en twist) |
|
| |||
| |||
| Vanligvis jeg besøke mine foreldre for xmas middag (kanskje jeg skal gi den en glipp i år som det er så mange nyfødt nieser / nephews og hvem vet hva som kjører rundt). Deretter vil jeg gå og få demented drukket med mine venner. The pub blir full av folk som er tillatt ut for en drink fordi xmas, i løpet av dagen vil det meste være befolket av menn over kostnadene for xmas og hvordan de er glad det hele over.Those dårlig Fools. |
|
| |||
| |||
| haha yeah sant. Aldri sett en pub ved julen. Jeg wounder hvor opptatt de er rundt her. LOL dvs en annen ting Ihate ....... Kids! Kjører om skriker ikke vil lytte til deres foreldre og akkurat har kommet i min vei haha Jeg må virke som en hyggelig person. |