mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > Off Topic Discussion

Register

Random Chat

Reply

Thread Tools
Old 28 november 2007, 14:38
Givargruppen

Default Random Chat

Dave wheres baren sak längst ner på sidan för att navigera på sidan borta? Jag använder det hela tiden flytta runt platsen lol

CG

Mitt System: Puter

Processor (s):
Intel Quad Core Q6600
Moderkort:
Abit IN9
RAM Minne:
2x 1GB Patriot
Grafikkort (s):
XFX 8800GTS 320MB
Ljudkort:
Hårddisk (s):
750GB inre, 400GB Extern
Optisk enhet (er):
LG 20x DVD ny författare
Mål / PSU:
Enermax Infiniti 650W
Kylning:
Zalman HSF
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
LG 19 "LCD
Operating System (s):
Windows XP Media Center 2005
Old 28 november 2007, 15:12
Givargruppen

Default Random Chat

Jag älskar Xmas !!!!!

Yeh jag ligger bara tänkte id vara en udda ut

skulle inte vara så illa om mina äldre illaluktande, lodis fluff för ett skägg bror skulle få ett grepp, ger han den dagen nedåt så illa med sin dystra syn på livet

ingen optimism med honom alls

Jag ska klippa mig kort innan det går: s "Jeremy Kyle" som jag tycker är en hycklare, i dont think han är så perfekt som han gör sig själv ser

se vad som händer när du startar ett slumpmässigt chatt kille tråd dator, kan du frigöra mina meningslösa inlägg som detta kommer ingenstans

tänka illa komma tillbaka till min Geo-kemiska rapport nu ..... its on sand! Yeh thats right! Jag gör kemiska variationer i en sanddyn! its a chick magnet.

Mitt System: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moderkort:
Winfast 6600
RAM Minne:
3Gb
Grafikkort (s):
MSI 8600GT
Ljudkort:
några billiga DX9 5.1
Hårddisk (s):
Optisk enhet (er):
Mål / PSU:
Kylning:
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 28 november 2007, 15:16
Givargruppen

Default Random Chat

Är han en Emo eller goth eller nåt lol
Old 29 november 2007, 05:01
Givargruppen

Default Random Chat

hah Jag vill då skulle jag ha något att kasta på honom!

svårt att beskriva, bär han hur kan jag säga vanliga kläder, inte att jag har en stereotyp syn på vad som är normalt är, men han bara låg standard. han kommer att duscha en gång i veckan och då gärna antingen behålla en hatt på eller använda hårsprayen flateen hans redan Greasey hår

rättvis do's im loving this thread!

fångade honom med min tandborste i går eftersom han hade ett tandläkarbesök! första gången han rensade dem i månader och första anställning i 5 år! du kan imagen jag blåste ett blodkärl och köpte en ny borste!
Old 29 november 2007, 07:10
Givargruppen

Default Random Chat

LOL Jag slår din gamla penseln smält haha
Old 29 november 2007, 08:51
Givargruppen

Default Random Chat

hahah Yeh upplöst Totaly

precis vaxat min bil, inget trevligare än en glänsande bil
Old 29 november 2007, 11:06
Givargruppen

Default Random Chat

Christmas?
Bah Humbug!
Man gör jag hatar Xmas.
I åratal har jag försökt att ha något att göra med det.
Alla slösa pengar på skit de dont behöver och ännu värre att köpa saker som en vecka efter jul kommer att kraftigt sänkas i pris!

Jag har äntligen lyckats konvertera någon, min girlfriend.lol
Inga fler rusa runt och leta efter julklappar, nu äntligen har jag träffat någon med förnuft.
"Sök kära dess like this, köper vi varandra skit för xmas eller så går vi på en kort paus i januari, bo på hotell och köpa varandra mycket mer skit för mindre pengar i januari, vettigt?"
Och hon samtyckte faktiskt!
Visst var det lite arbete att göra, "men xmas dess så betyder inte att firaMen ett löfte om extra godsaker bara en vecka eller två senare avgjorde affären.
Nu kan jag koppla av på xmas och undvika alla mani.
Dess inte en perfekt lösning självklart och jag har fortfarande utstå zombies promenerar runt i affärer i januari men fas 2 av min plan (det är bättre att köpa små saker året om än gå galet en gång per år) är på gång och min lömska barinwashing (återföring) kommer att börja direkt efter januari försäljningen over.Yeehah!

Mitt System: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Moderkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Minne:
4x2GB OCZ platina PC8500
Grafikkort (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Ljudkort:
Ombord HDA
Hårddisk (s):
Några lol 1650GB totalt
Optisk enhet (er):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Mål / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Kylning:
Tuniq Tower 120
Nätverk / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 30 november 2007, 03:47
Givargruppen

Default Random Chat

Så vad gör du Xmas dag Krlll?

haha gillar det hur vissa kvinnor köps så lätt vid tanken på shopping. haha (jag sa något så att ingen kommer dit nickers i en twist)
Old 30 november 2007, 03:56
Givargruppen

Default Random Chat

Vanligtvis besöker jag mina föräldrar för xmas middag (kanske jag ska ge det en miss i år eftersom det finns så många nyfödda syskonbarn / brorsbarn och vem vet vad som springer runt).

Då ska jag gå och få dementa druckit med mina vänner.
Puben kommer att vara fullt av människor som tillåts på en drink, eftersom dess xmas, under dagen kommer det mestadels befolkas av män som klagar över kostnaderna för Xmas och hur de är glada att alla over.Those fattiga idioter.
Old 30 november 2007, 04:00
Givargruppen

Default Random Chat

haha yeah true. Aldrig sett en pub vid jul. Jag wounder hur upptagna de är här.

LOL thats annan sak Ihate ....... Kids! Springa omkring skrikande kommer inte att lyssna på sina föräldrar och bara komma i vägen haha

Jag måste kännas som en sådan trevlig person.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Facebook Chat Security Jenni E-post, VoIP & IM Diskussion 2 15 September 2009 14:16
Begära! - Chat mrberty Gemenskapen Nyheter & Chat 10 29 juni 2009 00:39
Chat box i iframe fråga LLTD414 Web Design, Hosting & SEO 2 25 juni 2009 02:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.