![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Yeah jeg gætte jeg er begyndt at ligne en røv lige nu aswell.lol
"Doesnt gerne Xmas, doesnt ligesom børnene, hvad betyder det livlig b * st * RD ud?" I dunno, jeg gerne computerspil en ofte ensom aktivitet og fiskeri, også primært et ensomt aktivitet. I guess Im anti sociale, og medmindre Im få beruset derefter im pretty friendly.
Mit system: Krlll
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
haha jeg bedre gøre mig lyde bedre. Jeg kan godt lide TaeKwon-Do og interesseret i masser af andre Martial Arts. Jeg kan godt lide at se film. Favorit er Martial Art, men har en hel række. Jeg kan godt lide Rock musik og lytte til alle de forskellige former for im pretty åbnet sind.
... hmm ikke sikker på, om der gjorde det trick, jeg gerne have kampe med folk, når im ikke kæmper im sidde på min røv ser kampene film eller lytte til musik hahaha selvom bit besat med Cluedo seneste. Som jeg dont tankerne i julen som fik forskellige mennesker til at slå på det haha Mit system: Edb
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har altid woundered hvad, hvorfor nogle folk navne på bunden af hjemmesiden er med fede typer og nogle er ikke. I ingen daves er lilla, fordi han er admin og Alex, sociale og ondt er grønne, fordi de er mods. men hvorfor er nogle normale brugere navne med fed? Mine plejede at være, indtil jeg fik en donator konto.
CG |
|
|
|||
|
|||
|
Hvorfor kan jeg ikke højreklikke længere?
![]() CG
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg kan
![]() Normal - Nye medlemmer Fed - CJ Medlem Dark Fed (den lidt mørkere nuance fed blå) - CJ Donator
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg kan højreklik nu (Y) kun var sådan, at for en dag tror jeg.
|
|||
|
|||
|
Det var et problem, der blev løst hurtigt efter det blev opdaget.
|
|
|
|||
|
|||
|
Har Quick link øverst væk for evigt, eller er det et problem?
CG
|
||||||||||||
|
||||||||||||
![]() set det og tænkte på CJ
|