![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä luulisin olen alkanut katsoa kuin aasi nyt aswell.lol
"Doesnt kuten Xmas, doesnt kuten lapset, mitä tämä tarkoittaa uhrautuvasta b * st * rd kuten?" I dunno, I like tietokonepelien usein yksinäinen ja kalastusta, myös useimmiten yksinäinen toimintaa. I guess Im anti sosiaalisia, hyvin ellei Im saada humalassa sitten im pretty friendly. My System: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haha i parempi tehdä itseni kuulostamaan paremmalta. Pidän TaeKwon-Do ja kiinnostunut kuormien muiden Martial Arts. Haluan katsella elokuvia. Suosikki tyyppi Martial Art mutta on koko joukko. Pidän Rock musiikkia ja kuunnella kaikki eri liian im aika avata minded.
... hmm ole varma, että ei Temppu Haluan olla taistelee ihmisten kanssa, kun im ei taistelevat im istuu minun perse katsellessasi taistelevat elokuvien tai musiikin kuuntelu hahaha vaikka bittinen pakkomielle Cluedo viime aikoina. Joissa i dont mielessä jouluna kuin sai eri ihmisille voittaa sitä haha My System: Tietokoneella
|
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Olen aina woundered mitä, miksi jotkut kansojen nimet on buttom on kotisivu on lihavoitu ja osa ei. Minua ei daves purppuranpunainen, koska hän on admin ja alex, sosiaali-ja paha ovat vihreitä, koska ne ovat mods. mutta miksi joitakin normaalia käyttäjien nimet lihavoituna? Mine käytetään olla, kunnes sain donator huomioon. CG |
|
| |||
| |||
| Miksi en voi oikein napsauta enää? ![]() CG
__________________ "Dream kuin sinun elää ikuisesti, Live kuin jos sinun kuolla tänään" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voin ![]() Normaali - Uudet jäsenet Lihavointi - CJ jäsen Dark Lihavointi (hieman tummempi sävy lihavoituja sininen) - CJ Donator
|
| |||
| |||
| Voin oikeus napsauta nyt (Y) ainoastaan oli kuin, että päivässä i think.
__________________ "Dream kuin sinun elää ikuisesti, Live kuin jos sinun kuolla tänään" |
|
| |||
| |||
| Se oli häiriö, joka on selvitettävä pian sen jälkeen, kun se havaittiin. |
|
| |||
| |||
| Onko nopea yhteys yläreunassa mennyt hyvään vai onko se häiriö? CG
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() nähneet tämän ja ajatellut CJ
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|