![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja ik denk dat ik ben beginnen te lijken op een ezel nu aswell.lol
"Doesnt zoals xmas, doesnt zoals kinderen, wat betekent dit vurig b * st * rd willen?" I dunno, Ik ben dol op computerspelletjes een vaak eenzame activiteit en visserij, ook meestal een eenzame activiteit. Ik denk Im anti sociaal, en tenzij Im dronken vervolgens im pretty friendly. Mijn Systeem: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haha ik mezelf beter geluid beter. Ik hou van Taekwon-Do en geïnteresseerd zijn in tal van andere Martial Arts. I like to watch films. Favoriete type is Martial Art, maar hebben een hele reeks. Ik hou van Rock muziek luisteren en alle verschillende soorten te im pretty open minded.
... hmm niet zeker of dat deed de truc ik graag vecht met mensen als im not gevechten im vergadering op mijn kont kijken naar de bestrijding van films of het luisteren naar muziek hahaha hoewel beetje geobsedeerd met Cluedo laatste tijd. Welke i dont mind at Christmas als je verschillende mensen te verslaan op het haha Mijn Systeem: Puter
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Ik heb altijd wat woundered waarom sommige volkeren namen op de knop van de startpagina zijn in vet en wat niet. Ik geen daves paars is, want hij is admin en Alex, sociale en kwaad zijn groen omdat ze mods. maar waarom zijn sommige gewone gebruikers namen in vet? Mine gebruikt worden totdat ik heb een donateur account. CG |
|
| |||
| |||
| Waarom kan ik geen klik met de rechtermuisknop meer? ![]() CG
__________________ "Droom alsof je live forever, Live alsof je sterven vandaag" |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
![]() Normaal - Nieuwe leden Vet - CJ Lid Dark Stoute (de iets donkerdere tint van vet blauw) - CJ donateur
|
| |||
| |||
| Ik kan rechts klikken nu (Y) alleen was dat voor een dag denk ik.
__________________ "Droom alsof je live forever, Live alsof je sterven vandaag" |
|
| |||
| |||
| Het was een probleem dat werd opgelost snel nadat het werd ontdekt. |
|
| |||
| |||
| Heeft de snelle koppeling balk in de weg voor een goed of is het een glitch? CG
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() dit gezien en dacht van CJ
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|