![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja jeg tror jeg begynner å ligne en esel nå aswell.lol
"Doesnt like xmas, ikke liker barn, hva betyr dette dristig b * st * rd liker?" Jeg dunno Jeg liker dataspill en ofte ensom aktivitet og fiske, også sett en ensom aktivitet. Jeg antar Im anti sosial, vel mindre Im å drikke seg full deretter im ganske vennlig. Min System: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haha jeg best gjøre selv lyden bedre. Jeg liker TaeKwon-Do og er interessert i masse andre kampsport. Jeg liker å se filmer. Favoritt er kampkunst, men har en hel rekke. Jeg liker Rock musikk og lytte til alle forskjellige typer for im ganske åpnet sinn.
... hmm ikke sikker på om det gjorde triks jeg gjerne ha kamper med folk når im ikke slåss im sittende på min rompe se kampene filmer eller lytter til musikk hahaha men litt besatt Cluedo siste. Jeg dont mind ved julen som fikk forskjellige personer til å banke på den haha Min System: Puter
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Jeg har alltid woundered hva hvorfor enkelte folkeslag navnene på buttom fra hjemmesiden er i fet skrift og noen er ikke. Jeg ingen daves er lilla fordi han er admin og Alex, sosiale og ondt er grønne fordi de er Modifikasjon. men hvorfor er noen vanlige brukere navnene i fet? Mine pleide å være før jeg fikk en donator konto. CG |
|
| |||
| |||
| Hvorfor kan jeg ikke høyreklikk lenger? ![]() CG
__________________ "Dream som om du vil leve evig, Live som om du dø i dag" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kan ![]() Normal - Nye Medlemmer Fet - CJ Medlem Dark Fet (den litt mørkere nyanse av fet blå) - CJ Donator
|
| |||
| |||
| Jeg kan høyreklikke nå (Y) bare ble sånn for en dag tror jeg.
|
| |||
| |||
| Det var en feil som ble sortert ut straks etter at det ble oppdaget. |
|
| |||
| |||
| Har hurtigkobling øverst borte for godt, eller er det et problem? CG
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() sett denne og tenkte på CJ
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Facebook Chat Sikkerhet | jenni | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 15 september 2009 14:16 |
| Anmodning! - Chat | mrberty | Community News & Chat | 10 | 29 juni 2009 00:39 |
| Chat-boksen i iframe problemet | LLTD414 | Web Design, hosting & SEO | 2 | 25 juni 2009 02:01 |
| Thread Tools | |
| |