![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja jag antar att jag börjar se ut som en röv just nu aswell.lol
"Doesnt gillar JUL, doesnt gillar barn, vad innebär det livlig b * st * rd ut?" Jag vet inte, jag gillar datorspel en ofta ensam och fiske, också oftast en solitär verksamhet. Jag antar Im anti social, och om inte Im bli full då im pretty friendly. Mitt System: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haha jag bättre göra mig låter bättre. Jag gillar TaeKwon-Do och intresserad av massor av andra krigiska konster. Jag gillar att titta på filmer. Favorit är Martial Art, men har en hel rad. Jag gillar rockmusik och lyssna alla olika typer alltför im pretty öppnas minded.
... hmm inte säker på om det gjorde trick jag vilja ha slagsmål med folk när im inte kämpar im sitta på mitt arsle tittar kämpar filmer eller lyssnar på musik hahaha men lite besatt av Cluedo sistone. Vilket jag dont åtanke vid jul så har olika människor att slå på det haha Mitt System: Puter
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Jag har alltid woundered vad varför vissa folk namnen på buttom av hemsidan är i fetstil och vissa inte. I några daves är lila eftersom han är admin och Alex, sociala och ont är gröna för att de är mods. men varför är några vanliga användare namn i fetstil? Mine var förrän jag fick en donator konto. CG |
|
| |||
| |||
| Varför kan jag inte högerklicka längre? ![]() CG
__________________ "Dream som om du kommer att leva för evigt, leva som om du kommer att dö i dag" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag kan ![]() Normal - Nya ledamöter Vågat - CJ Ledamot Dark Bold (den något mörkare nyans fetstilta blå) - CJ Donator
|
| |||
| |||
| Jag kan högerklicka nu (Y) bara var att för en dag tror jag.
__________________ "Dream som om du kommer att leva för evigt, leva som om du kommer att dö i dag" |
|
| |||
| |||
| Det var ett tekniskt fel som redas ut snart efter det upptäcktes. |
|
| |||
| |||
| Har snabb länk bar högst upp borta för gott eller är det ett tekniskt fel? CG
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() sett och tänkt på CJ
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Facebook Chat Security | Jenni | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 15 September 2009 14:16 |
| Begära! - Chat | mrberty | Gemenskapen Nyheter & Chat | 10 | 29 juni 2009 00:39 |
| Chat box i iframe fråga | LLTD414 | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 25 juni 2009 02:01 |
| Thread Tools | |
| |