![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej alle Jeg skriver denne korte historie at informere dig om de seneste begivenheder, der har udfoldet i spædbarnets kamp kendt som mit liv, ved første jeg havde tænkt mig at præsentere dig for teorien om mekanisk vide hvordan logik, men jeg er ikke sikker på, at du er fuldt egnet / klar til eksponeringen for mine muligt mutagene viden. Jeg vil starte med at fortælle dig historien om den lille dreng, der råbte en ulv, jeg tror det er muligt i denne roman er omsættelige på grund af, end jeg er lidt usikker på, vejr man kunne fysisk græde en ulv på grund af sin størrelse er en hunde kødædende dyr. Påstanden om, at det menneskelige rive kanalen endsige en lille drenge tåre-kanalen kunne rumme sådan et dyr, er naturligvis ikke sandt, som im sikker på, at mange af jer der læser dette vil være enige. Faktisk, hvis jeg blev vidne til en fordring, som denne første hånd jeg ville helt sikkert have en anledning til bekymring og viser drengen fejlene i hans tankegang, men han kunne bare gøre et sådant krav for at få opmærksomhed, uanset af hvilken grund, og en sådan adfærd i fordømme som jeg er sikker på mange vil rynke panden ved det også. Alligevel må jeg ikke sidespring selv om disse påstande hidse mig dybt, jeg vil ikke lade dette viser desuden, end jeg allerede kan have gjort det indtil dette punkt så alligevel historien går sådan her .............
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Err ......... hvad?
|
| |||
| |||
| dens en kort historie skrevet af venlig hilsen ![]() Jeg tror, dets mere af en familie fyr script |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| minder mig om, at sangen
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sikke en mærkelig tråd
|
| |||
| |||
| Måske Cewy ønskede at se, hvor mange smileys han kunne komme i en tråd, hahaCG
__________________ "Dream, som om du lever evigt, Live, som hvis du skal dø i dag" |
|
| |||
| |||
| Jeg stadig sætter pris på dine indlæg cewy
__________________ Woah! Du har fundet min hemmelighed punktum! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Jeg skal udstationering den næste del af denne dende historie i aften |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ummmm Jeg finder det en smule svært at dechifrere .... Nogle stykker ville hjælpe, og måske nogle kortere sætninger ...
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Tilfældige Pop-Ups | ct122592 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 21 | 10 april 2009 12:05 |
| Tilfældige reboot ... | Axegrinder | Windows-operativsystemer | 5 | 14 februar 2008 08:21 |
| Tilfældige Genstarter (please help) | zaze | General Hardware Chat | 1 | 21. jan 2008 13:08 |
| Tilfældige nedlukninger | tuxedoman7 | General Hardware Chat | 4 | 3 januar 2008 19:39 |
| Thread Tools | |
| |