![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei kaikki Olen kirjallisesti tämän lyhyen tarinan, jossa kerrotaan, että viimeaikaiset tapahtumat, jotka ovat aukilevitetty vuonna lapsen taistelu tunnetaan elämäni ensimmäisessä Aioin esitellä sinulle teorian mekaaninen tiedä miten logiikkaa, mutta en ole varma, että olet täysin sopiva / valmis altistumista minun mahdollista mutageenista tietoa. i aloittaa kertomalla teille tarinan pieni poika, joka huusi susi, mielestäni toteutettavuus tämän romaanin on neuvoteltavissa johtuu siitä kuin olen hieman epävarma siitä, sää kukaan voisi fyysisesti itkeä susi, koska sen suuri koko on yksi kulmahammas lihansyöjä. Väite, että ihmisen repiä kaapelikanavien puhumattakaan pienet pojat repiä-kanava voisi tällaisten eläin ei tietenkään ole totta, kuten im varma, että monet teistä käsittelyssä tästä samaa mieltä. Itse asiassa, jos i oli todistamassa väittävät näin ensi käden i olisi varmasti aihetta huoleen ja näytä poika puutteita hänen logiikkaa, mutta hän voisi pelkästään sitä, että tällainen vaatimus saada huomiota jostain syystä, ja tällainen käytös i tuomitsemme olen varma, että monet teistä paheksua sitä myös. Joka tapauksessa en voi eksyä vaikka nämä väitteet raivostuttaa minua syvästi En anna tämän osoittavat lisäksi kuin i on jo saattanut tehdä niin asti tässä vaiheessa niin ainakin tarina menee näin .............
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Err ......... mitä?
|
| |||
| |||
| sen lyhyen tarinan kirjoittanut Kunnioittavasti ![]() Mielestäni sen useamman perheen kaveri script |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| muistuttaa minua siitä, että laulu
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä outoa säikeen
|
| |||
| |||
| Ehkä Cewy halusi nähdä, kuinka monta hymiöt hän voisi saada yhden säikeen hahaCG
__________________ "Dream kuin sinun elää ikuisesti, Live kuin jos sinun kuolla tänään" |
|
| |||
| |||
| Olen edelleen arvostamme virkaa cewy
__________________ Woah! Löysit salainen lause! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| i on lähettämistä seuraava osa tätä enthralling tarina tänään |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ummmm Mielestäni se on hieman vaikea tulkita .... Jotkut kohdat auttaisi ja ehkä jonkin verran lyhyempi lauseita ...
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Satunnainen Pop-Ups | ct122592 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 21 | 10th Apr 2009 12:05 |
| Satunnainen uudelleenkäynnistä ... | Axegrinder | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 14th Feb 2008 08:21 |
| Satunnainen Käynnistää (please help) | zaze | Rautatavaran Chat | 1 | 21. Jan 2008 13:08 |
| Satunnainen seisokit | tuxedoman7 | Rautatavaran Chat | 4 | 3. Jan 2008 19:39 |
| Thread Tools | |
| |