![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hallo allemaal Ik schrijf dit korte verhaal om u te informeren over de recente gebeurtenissen die hebben ongevouwen in de zuigeling strijd bekend als mijn leven, in eerste instantie was ik zal je aan de theorie van de mechanische weten hoe de logica, maar ik ben er niet zeker van bent u volledig geschikt / klaar voor de blootstelling aan mijn mogelijke mutagene kennis. Ik zal beginnen met te vertellen je het verhaal van de kleine jongen die huilde een wolf, ik denk dat de haalbaarheid van deze roman is bespreekbaar te wijten aan het feit dan ik ben nogal onzeker als de weersomstandigheden iedereen kan fysiek een wolf huilen vanwege de grote omvang worden een hoektand carnivoor. De bewering dat het menselijk scheur kanaal laat staan een kleine jongens traankanaal kan aan een dergelijk dier is natuurlijk niet waar als im zeker velen van u dit leest zal instemmen. In feite als ik waren getuige van een vordering als deze eerste hand Ik zou zeker een reden tot bezorgdheid en de jongen van de fouten in zijn logica, maar hij kon alleen maar het maken van een dergelijke vordering te krijgen aandacht voor wat voor reden en dergelijk gedrag i veroordelen want ik ben er zeker van dat velen van u zullen frons op het ook. Hoe dan ook, ik moet niet afdwalen, hoewel deze claims razenden me diep Ik zal niet toestaan dat deze show verder dan ik kan hebben dat al gedaan tot dit punt dus toch het verhaal gaat als volgt .............
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Err ......... wat?
|
| |||
| |||
| Het is een kort verhaal geschreven door jou echt ![]() Ik vind haar meer een family guy script |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| doet me denken aan dat liedje
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat een vreemde draad
|
| |||
| |||
| Misschien Cewy wilden om te zien hoeveel smileys hij kon krijgen in een draad hahaCG
__________________ "Droom alsof je live forever, Live alsof je sterven vandaag" |
|
| |||
| |||
| Ik ben nog steeds waarderen uw berichten cewy
__________________ Woah! Je vond mijn geheime zin! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| i wordt posting het volgende deel van dit boeiend verhaal vanavond |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ummmm Ik vind het een beetje moeilijk te ontcijferen .... Sommige leden zouden helpen en misschien nog enkele kortere zinnen ...