![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei alle Jeg skriver denne korte historien for å informere deg om de siste hendelsene som har unfolded i Spedbarnsmelk slaget kjent som mitt liv, til å begynne med var jeg kommer til å introdusere deg for teorien om mekanisk vet hvordan logikk men jeg er ikke sikker på at du er fullt egnet / klar for eksponering til min mulig mutagenic kunnskap. Jeg vil begynne med å fortelle historien om den lille gutten som gråt en ulv tror jeg muligheten for denne romanen er omsettelige skyldes enn jeg heller usikker på været noen kunne fysisk gråte en ulv på grunn av stor størrelse som en canine carnivore. De hevder at den menneskelige rive duct si en liten gutter tårekanal kunne imøtekomme et slikt dyr er selvsagt ikke sant som im at mange av dere som leser dette vil være enig. Faktisk hvis jeg var vitne til et krav som dette første hånd ville jeg sikkert ha en grunn til bekymring, og viser gutten det feil i sin logikk, men han kunne bare være å gjøre et slikt krav for å få oppmerksomhet uansett grunn og slik oppførsel i fordømme så er jeg sikker på at mange av dere vil rynke på den også. Men jeg kan ikke komme bort fra emnet, selv om disse påstandene rasende meg dypt Jeg vil ikke la dette viser dessuten enn jeg kan ha gjort det frem til dette punktet så likevel historien går som dette .............
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Err ......... hva?
|
| |||
| |||
| dens en novelle skrevet av undertegnede ![]() Jeg tror det mer av en familie fyr script |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| minner meg om den sangen
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For en merkelig tråd
|
| |||
| |||
| Kanskje Cewy ønsket å se hvor mange smilefjes han kunne komme i en tråd hahaCG
__________________ "Dream som om du vil leve evig, Live som om du dø i dag" |
|
| |||
| |||
| Jeg setter pris på innleggene dine cewy
__________________ Woah! Du fant min hemmelige setningen! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Jeg skal legges inn neste del av denne enthralling story kveld |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ummmm Jeg finner det litt vanskelig å dechiffrere .... Noen avsnitt ville hjelpe, og kanskje noen kortere setninger ...
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Tilfeldige popup-vinduer | ct122592 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 21 | 10 april 2009 12:05 |
| Tilfeldig gjenstarte ... | Axegrinder | Windows-operativsystemer | 5 | 14 februar 2008 08:21 |
| Tilfeldig Starter nytt (hjelp) | zaze | General Hardware Chat | 1 | 21 januar 2008 13:08 |
| Tilfeldig nedstenginger | tuxedoman7 | General Hardware Chat | 4 | 3 januar 2008 19:39 |
| Thread Tools | |
| |