![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej alla Jag skriver denna novell att informera er om de senaste händelserna som utspelade sig i barnet slaget kallas mitt liv, vid första jag tänkte presentera dig för teorin om mekaniska kunnande logik men jag är inte säker på att du är helt lämplig / redo för exponering för min möjligt mutagent kunskap. Jag börjar med att berätta historien om den lilla pojken som ropade en varg, tror jag om det är möjligt att detta nya är förhandlingsbara beror på än jag är ganska osäker på vädret någon kunde faktiskt gråta en varg på grund av sin storlek är en hund Carnivore. Påståendet att den mänskliga riva duct tala en liten pojkar tår-kanal kan ta ett sådant djur är naturligtvis inte sant som im säker på att många av er läser det här kommer att samtycka. I själva verket om jag skulle få se ett påstående som detta första hand skulle jag väl ha en anledning till oro och visa pojke bristerna i hans resonemang, men han kunde bara göra ett påstående om att få uppmärksamhet av någon anledning och ett sådant beteende i fördöma eftersom jag är säker på att många av er kommer att rynka pannan på den också. Hur som helst jag får inte avvika, även om dessa påståenden RASANDE mig djupt Jag kommer inte att låta detta visar vidare än i maj har redan gjort det fram till denna punkt, så i alla fall historien går så här .............
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Err ......... vad?
|
| |||
| |||
| dess en novell skriven av mig själv ![]() Jag tror det mer av en familj kille script |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| påminner mig om den låten
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vilken konstig tråd
|
| |||
| |||
| Kanske Cewy ville se hur många smileys han kunde komma i en tråd hahaCG
__________________ "Dream som om du kommer att leva för evigt, leva som om du kommer att dö i dag" |
|
| |||
| |||
| Jag fortfarande uppskattar dina inlägg cewy
__________________ Woah! Du har hittat min hemliga meningen! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Jag skall meddelanden nästa del av detta FÄNGSLANDE historia ikväll |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ummmm Jag tycker det är lite svårt att tyda .... Några stycken skulle hjälpa till och kanske lite kortare meningar ...
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Random Pop-Ups | ct122592 | Virus, spionprogram och säkerhet | 21 | 10 april 2009 12:05 |
| Random reboot ... | Axegrinder | Windows-operativsystem | 5 | 14 februari 2008 08:21 |
| Random Startar (vänligen hjälp) | zaze | General Hardware Chat | 1 | 21 januari 2008 13:08 |
| Random nedstängningar | tuxedoman7 | General Hardware Chat | 4 | 3 januari 2008 19:39 |
| Thread Tools | |
| |