![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| www.dontstayvirgin.movielol.org som en fan af Athene, jeg holdt opdateret med netneutralitet, men mange stadig dont vide om det så gå på hans youtube og se netneutralitet videoer youtube ACC = athenewins netneutralitet er friheden til at gå på ethvert websted på et hvilket som helst tidspunkt uden omkostninger nogle internetudbyders såsom Virgin ønsker at gøre det så nogle websteder r fri nd mest u betale for. Så internettet vil blive mere som store Companys vil betale internetudbyders at være fri, så de får høj hit nd sådan, men lidt websteder .. der betaler 4 dem |
|
| |||
| |||
| selvom webstedet tilbyder sex, hun gør det for at få støtte, er det kun tåber ville belive u få lagt. Tania også vandt mest sexede kvinder på youtubas u enig hun er ret slående http://ipower.ning.com er den største community for at gemme netto |
|
| |||
| |||
| Hun afgjort er en hotty. Hørte i går i radioen, at AT & T gør noget i den retning. du få en gratis web-maskine, hvis du tilmelder dig for 2 år internet service, men der er steder, du ikke kan gå til ........ Skipe for en. |
|
| |||
| |||
| mest uk ISP gøre det, men jeg tror, ur lov til at gå på alt |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jeg skal bruge en internetforbindelse Cut Off Program til Gem Usage Mens Im Tomgang? | ryannathans | Networking, Modemer & VoIP | 6 | 5 juli 2009 21:30 |
| PC vil ikke opholde sig på med nye CPU fan / heatsink | navnut | General Hardware Chat | 8 | 16 marts 2008 16:30 |
| Hibernate ikke udsætte HIBERNATED! | yochingy | Windows-operativsystemer | 2 | 4 februar 2008 00:45 |
| Hvordan Do You Stay Motiveret? | quinda | Off Topic Discussion | 1 | 14 november 2006 06:04 |
| Stay Away From Leadtek! | quinda | General Hardware Chat | 4 | 20 oktober 2006 05:20 |
| Thread Tools | |
| |