![]() |
|
| |||
| |||
| Hej folkens, dag på arbejdspladsen en colleage af mine foretaget en 'interessant' forslag: Jeg ville skrive engelsk eBooks, dvs revidere gamle ( "no copy right problemer på alle", sagde han), eller indsæt websted oplysninger i nye, under mit forfatterreglen, om internet markedsføring han ville sælge dem, og vi vil blive, hvis ikke de rige, men flydende nok til at afslutte vores job. ![]() Han forventer min beslutning på mandag - og f. .. ham ![]() Nogle fyre, han er 42, og han sandsynligvis virkelig mener, at han kunne blive rig eller noget, så er han så dum som han lyde eller er han forsøger at sætte mig op, snyde mig? Er der nogen af jer, hvor meget af et fupnummer denne e-bog (hvordan man kan tjene penge på internettet) Business er? En 100% fidus eller et fuldt helt fidus? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lad mig sige det sådan her: Hvis jeg skulle være tjener belastninger online hvorfor skulle jeg skrive en e-bog og sælge min herre ideer til et par bukke?
Jeg vil ikke have brug for de ekstra penge, og jeg ville bare være at skabe mere konkurrence for mig selv. De er alle nyttige info, men det er intet der ikke kan findes online gratis og alle metoder til at tjene penge på og offline kræver tid, hjerne og indsats. Mit system: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har en læser af nogle af de links her ..... det vil oplyse dig lidt
| |||
| |||
| Hvis du ønsker at tjene penge online besøg forums.digitalpoint.com Det er verdens største webmaster forum, masser at læse, nogle gode, nogle dårlige. Jeg ved webmastere at gøre $ 100,000 "sa måned, men de arbejder hårdt og smart og har gjort det år. |
|
| |||
| |||
| Takket alle hidtil |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad Walmart solgte | cheesewheels99 | General Hardware Chat | 7 | 23 januar 2008 13:26 |
| Online Selling | Elias | Off Topic Discussion | 3 | 22 januar 2008 18:26 |
| Selling Laptop Site | Elias | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 18 januar 2008 01:33 |
| Har brug for hjælp sælge min pc | electrik91 | General Hardware Chat | 3 | 29 november 2007 20:21 |
| Selling My Comp | Josh_wkd | Off Topic Discussion | 6 | 3. sep 2007 07:26 |
| Thread Tools | |
| |