![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, i dag på jobben en colleage min gjort et "interessant" forslag: Jeg skulle skrive engelsk språk eBooks, dvs. revidere gamle ( "no copy right problemer i det hele tatt", sa han), eller lim nettsted informasjonen til nye, under min forfatterskapet, om internett markedsføring han ville selge dem og vi vil bli dersom ikke rik, men væske nok til å avslutte vår jobb. ![]() Han venter min avgjørelse på mandag - vel f. .. ham ![]() Noen karer, han er 42, og han sannsynligvis virkelig mener at han kunne bli rik eller noe, så er han så dum som han lyder, eller er han prøver å sette meg opp, lure meg? Har noen av dere hvor mye av en lurendreier denne e-bok (hvordan du skal tjene penger på internett) bedriften? En 100% svindel eller en helt fullstendig svindel? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| La meg sette det slik: Hvis jeg skulle tjene laster online hvorfor skulle jeg skrive en eBok og selge min master ideer til noen få dollar?
Jeg ville ikke trenger de ekstra pengene, og jeg vil bare være å skape mer konkurranse for meg selv. De inneholder nyttig informasjon, men det er ingenting som ikke kan bli funnet på Internett, og alle metoder for å tjene penger på og offline krever tid, hjerne og innsats. Min System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har lest på noen av linkene her ..... det vil opplyse deg litt
| |||
| |||
| Hvis du ønsker å tjene penger online gå forums.digitalpoint.com Det er verdens største webmaster forum, masse å lese, noen gode, noen dårlige. Jeg vet webverter som gjør $ 100,000 'sa måned, men de jobber hardt og smart og har vært å gjøre det år. |
|
| |||
| |||
| Takk alle så langt |