![]() |
|
| |||
| |||
| Hi folks, dag på jobbet en colleage till mig gjort ett "intressant förslag: Jag vill skriva engelska språket ebooks, dvs revidera gamla (" ingen kopia rätt problem alls ", sade han), eller klistra webbplats information till nya, enligt min upphovsmannaregeln om internet marknadsföring han skulle sälja dem och vi skulle bli om inte rika utan vätska för att avsluta vårt jobb. ![]() Han väntar mitt beslut på måndag - och f. .. honom ![]() Vissa killar, han är 42, och han kanske verkligen tror att han kan bli rik eller nåt, så är han så dum som han låter, eller är han försöker att ställa mig upp, lura mig? Är det någon av er hur mycket av en bluff denna e-bok (hur man tjänar pengar på Internet) verksamhet? En 100% bluff eller ett helt helt bluff? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Låt mig uttrycka det så här: Om jag skulle tjäna belastning på nätet varför skulle jag skriva en eBook och sälja min mästare idéer för ett par spänn?
Jag skulle inte behöva extra pengar och jag skulle bara skapa mer konkurrens för mig själv. De innehåller alla användbara info, men det är ingenting som inte kan hittas online gratis och alla metoder för att tjäna pengar på och offline kräver Temne, hjärna och ansträngning. Mitt System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ha en läsa om några av banden här ..... det kommer att upplysa dig lite
| |||
| |||
| Om du vill tjäna pengar online besök forums.digitalpoint.com Det är världens största webmaster forum, mycket att läsa, några bra, några dåliga. Jag vet webmasters som gör $ 100,000 "sa månaden, men de arbetar hårt och smart och har gjort det år. |
|
| |||
| |||
| Tack alla hittills |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vad Walmart sålde | cheesewheels99 | General Hardware Chat | 7 | 23 januari 2008 13:26 |
| Online Försäljningskostnader | Elia | Off Topic Discussion | 3 | 22 januari 2008 18:26 |
| Säljare Laptop Site | Elia | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 18 januari 2008 01:33 |
| Behöver du hjälp att sälja min dator | electrik91 | General Hardware Chat | 3 | 29 november 2007 20:21 |
| Säljare Min Oblig | Josh_wkd | Off Topic Discussion | 6 | 3:e sep 2007 07:26 |
| Thread Tools | |
| |