mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Aktier

Reply

Thread Tools
Old 25 marts 2008, 16:00
Medlem Gruppen

I øjeblikket er jeg interesseret i at købe nogle aktier. Jeg har hørt, at den teknologi-industrien er en risikabel industrien til at købe ind, men jeg stadig ønsker at købe nogle alligevel. Do you guys ved, hvor jeg kan faktisk erhverve aktier fra? Jeg tænkte i lighed med Apple, medmindre du fyre kan anbefale alle andre aktier???
Tak
Old 26 marts 2008, 15:42
Malware-Gruppen

Du ville have til at købe aktier gennem en mægler eller en bank. Jeg vil gøre en stor del af forskningen først, før den springer i. Alternativt kan du ved andele i en investeringsfond, der specifikt investerer i it-sektoren - på den måde du sprede risikoen, snarere end at købe ind i blot ét selskab.

Mit system: Det er alle mine ...

Processor (s):
C2D E6750 2.66Ghz
Bundkort:
Gigabyte P35C-DS3R
RAM Hukommelse:
2 x 1 GB Corsair DDR2 XMS2 PC26400
Grafikkort (r):
GeForce 8600GT
Lydkort:
Creative X-Fi
Harddisk (e):
Maxtor 320 GB
Optisk drev (r):
Pioneer DVD-RW
Sag / PSU:
Antec 900 / Antec TruPower Trio 650
Køling:
Forskellige Antec + Zalman 92mm
Network / Internet:
ASUS Router / VirginMedia
Monitor (s):
LGL226WQ 22 "Widescreen
Operating System (s):
XP Pro SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.