![]() |
|
| |||
| |||
| Når vi havde Sky + for 1. par uger hver ting var i orden, så begyndte frysning, ikke noget nyt der, vi havde det med de gamle luftrum feltet, og så alle så ofte vi ville trække Plug og vente i et par min, og alle var godt, men når vi havde den nye Sky + efter et par uger for at være i orden, det frøs, så vi trukket stikket og ikke noget, så indtil de kom og gav os en ny rubrik, 3 dage gik og den samme ting frøs og ikke ville komme tilbage på, så indtil de kom igen, og endnu en ny rubrik, 3 dage senere, samme ting, og en anden ny boks, så 3 i ca 10 dage, sidst vidundere live sit Arbejde, men Theres altid et MEN , efter ca 4 måneder sin startes forfra, hver 2. dag, eller så det går ind i Fryseniveau mode, men denne gang, når vi skal du trække i stikket det ikke komme tilbage på, men en blodig Pest, venligst hvilken som helst hjælp ville være velkommen, |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tvivler på, at der er meget du kan gøre, men kalder himlen.
| |||
| |||
| Hi Dave, Yea Thats den konklusion, at jeg er kommet til, Thanks Mate |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Måske er det tid til endnu en ny rubrik høflighed Sky ![]() Få dem til at give dig en af de nye Thompson dem, menes at være meget god.
|
| |||
| |||
| Hi Serverguy, mange tak, jeg vil forsøge at. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kan ikke skrive noget som svar på tråd tekstfelterne? | serverguy | Fællesskabet News & Chat | 16 | 10 april 2008 16:46 |
| Thread Tools | |
| |