![]() |
|
| |||
| |||
| När vi hade Sky + för 1:a veckorna var sak var okej, så började frysning, inget nytt där, vi hade det med den gamla Sky Box, och så var så ofta vi skulle dra Plug och vänta ett par minuter, och alla var bra, men när vi hade den nya Sky + efter några veckor att bli bra, det frös, så vi drog pluggen och ingenting, så upp de kom och gav oss en ny box, 3 dagar gick och samma sak frös och skulle inte komma tillbaka på, så fram kom de igen och en ny ruta, 3 dagar senare, samma sak och ett nytt fält, så 3 i cirka 10 dagar, sist undrar lever dess arbetsgrupp, men Theres alltid ett MEN , efter ca 4 månader har börjat igen, var 2 dagar eller så det går till Freeze läge, men den här gången när vi drar pluggen det inte komma tillbaka på, men en Bloody Pest, Snälla någon hjälp skulle vara tacksamt emot, |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tvivlar på det finns mycket du kan göra, men samtalet himlen.
| |||
| |||
| Hej Dave, Yea thats slutsatsen att jag har kommit fram till, Thanks Mate |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kanske är det dags för ett nytt fält artighet av luftrummet ![]() Få dem att ge dig en av de nya Thompson sådana, avsedd att vara mycket bra.
|
| |||
| |||
| Hej Serverguy, stort tack, jag ska försöka det. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kan inte skriva något i ett svar på tråden textrutor? | serverguy | Gemenskapen Nyheter & Chat | 16 | 10 april 2008 16:46 |
| Thread Tools | |
| |