![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hey guys netop kommet hjem fra Snowdon! var en dejlig 5 / 6 time drev, dumme bjerge anyways ville bare dele min sejr over den top, der er en ikke cardio mand i næsten kollapsede af udmattelse, men jeg kom til top i under 2 timer, dens ca 1080M høj og 5 mil hver vej im nu blæret og brændes (udseende im iført en vest fra en afstand lol) var min nans 80. og bedsteforældre 60. års jubilæum, så vi mødte dem deroppe for en overraskelse, hele familien ![]() Mistede meget?
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pænt gjort Davey. Gjorde det selv for et par år siden som en del af de 6 toppe udfordring. Næsten ruineret mig. Har du nogle nice shots selv om så det var alle gode.
|
| |||
| |||
| imponerende! Der var en masse mennesker, der gør spidsværdien udfordring, som går til at arrangere det selv i næste års tid
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Godt at blive klar til ikke at sove! 1200 miles af kørslen, 50 miles af gang i England, Skotland, Isle of Man, nordlige og sydlige Irland. Alt i 72 timer.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| lyder awesome. |