![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei kaverit juuri takaisin Snowdon! oli hieno 5 / 6 tunnin ajomatkan, typerä vuoret anyways vain halusi samaa mieltä voitto piikin, joka on kuin sydän man i lähes romahtanut sammumisen mutta sain piikin alle 2 tuntia, sen noin 1080M korkea ja 5 mailin joka tavalla im nyt blistered ja poltettu (näyttää im yllään liivi kaukaa lol) oli minun nans 80 ja isovanhemmat 60 vuotta siten, että tapasimme heidät siellä yllätys, kaikki perheen ![]() Jääneet paljon?
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nicely tehnyt Davey. Onko se itse muutama vuosi sitten osana 6 huippukausina haaste. Lähes pilalla minua. Onko sinulla joitakin nice shots mutta niin se oli ihan hyvä.
|
| |||
| |||
| mahtava! oli paljon ihmisiä siellä tekee piikin haaste, aikovat järjestää sen itse ensi vuoden tai sitä
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| No saada valmis ei nukkumismahdollisuudet! 1200 mailin ajon, 50 mailia kävelyä Englannissa, Skotlannissa, Isle of Man, Pohjois-ja Etelä-Irlannissa. Kaikki 72 tuntia.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Kuulostaa awesome. |