![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hey jongens zijn net terug uit Snowdon! was een heerlijk 5 / 6 uur rijden, stomme bergen Anyways wilde mijn overwinning op het hoogtepunt, een man die ik niet cardio bijna ingestort van uitputting, maar ik heb aan de piek in het kader van 2 uur, zijn ruwweg 1080M hoog en 5 mijl per enkele reis im nu blistered en verbrand (ziet eruit als im het dragen van een vest van een afstand lol) was mijn grootouders nans 80e en 60e verjaardag, zodat we met hen daar voor een verrassing, de hele familie ![]() Gemiste veel?
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mooi gedaan Davey. Heb het zelf een paar jaar geleden als onderdeel van de 6 pieken uitdaging. Bijna geruïneerd mij. Heb je een aantal leuke shots al dus het was allemaal goed.
|
| |||
| |||
| ontzagwekkend! er waren veel mensen daar doen de piek uitdaging, gaan regelen het zelf in het volgend jaar of zo
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Nou maak je klaar voor het niet slapen! 1200 mijl van het rijden, 50 mijl van het lopen in Engeland, Schotland, Isle of Man, Noord-en Zuid-Ierland. Allemaal in 72 uur.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| klinkt geweldig. |