![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg overvejer at blive enten en softwareudvikler eller et edb-programmør, med en Master i begge felter. Jeg ønskede at vide svaret på følgende spørgsmål: • Er det fornuftigt at få mindst mestre i både? • Hvor lang tid vil det tage at få en kandidatgrad i både? • I USA løn klogt, hvad ville du få, hvis man arbejdede med en bestemt virksomhed, i Texas. For både SD og CP? • Hvad er forskellen mellem de to? • Er softwareudvikling optage masser af programmering i sit arbejde? Tak så meget for at besvare disse spørgsmål for mig, jeg ærligt værdsætte det. Jeg håber, jeg kan i nogle bidrag til dit websted, og jeg håber jeg er velkommen. - Mohammed. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er i intro til programing i mit Freshmen (9. klasse) klasse. jeg har gjort HTML, XHTML, og nu er i Java Script. computer programing bruger software til at gøre tingene fungerer på forskellige måder. Jeg er ikke sikker men jeg mener, at software-udvikling, har at gøre med den software, computer programing anvendelser.
ex: software dev. er ligesom at gøre Internet browser. ex: computer programing gør internetbrowser gøre forskellige ting Dette er, hvad jeg tror er rigtigt, selvom jeg ikke er 100% sikker. Mit system: Top Secrit
|