![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ajattelen tulossa joko ohjelmistokehittäjä tai tietokoneohjelmoija, jossa mestareita molemmat kentät. Halusin tietää vastaukset seuraaviin kysymyksiin: • Onko järkevää saada ainakin mestareita molemmat? • Kuinka kauan kestää saada master niin? • Yhdysvalloissa, palkka viisas, mitä saat, jos olit kanssa tiettyjen yritysten, Texasissa. Sekä SD-ja CP? • Mikä ero? • Onko ohjelmistokehitys sisältävät paljon ohjelmoinnin huomioon työssään? Kiitos niin paljon vastata näihin kysymyksiin minulle, olen vilpittömästi arvostan sitä. Toivon, että voin olla edes jotain sivustoosi, ja toivon, että olen tyytyväinen. - Mohammed. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen intro ohjelmointi minun Freshmen (9. luokka) luokka. Olen tehnyt HTML, XHTML, ja nyt Java Script. atk-ohjelmointi käyttää ohjelmistoa tehdä asiat toimivat eri tavoin. En ole varma, mutta uskon, että ohjelmistojen kehittäminen on tehdä ohjelmisto, tietokone ohjelmointi käyttää.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| How Do You Piilota Computer Monitoring ohjelmisto? | Dynomight44 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 7 | 16 marraskuu 2009 15:57 |
| Onko toimii hitaasti johtuu ohjelmistoja tai laitteita? | beerboy | Rautatavaran Chat | 14 | 8 marraskuu 2009 11:54 |
| Oma tietokone Won't Let Me Upload Update Software / päivitykset | Brett | General Software Chat | 2 | 3. Hei 2009 07:03 |
| SMTP-kehittäjä tyyppi kysymys | JavaJoe | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 0 | 3. helmikuu 2008 07:18 |
| Thread Tools | |
| |