![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik ben overweegt om een software-ontwikkelaar of een computer programmeur, met een masters in beide velden. Ik wilde weten de antwoorden op de volgende vragen: • Is het verstandig om ten minste meesters in beide? • Hoe lang zou het duren om een Masters in beide? • In de Verenigde Staten, salaris verstandig, wat zou je krijgen als je werkt met een bepaald bedrijf, in Texas. Voor zowel SD en CP? • Wat is het verschil tussen de twee? • Heeft software ontwikkeling nemen veel van programmeren in zijn werk? Thanks so much voor de beantwoording van deze vragen voor mij, eerlijk gezegd begrijp ik het. Ik hoop dat ik kan worden van enige bijdrage aan uw website, en ik hoop dat ik ben van harte welkom. - Mohammed. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben in de intro van Programing in mijn Eerstejaars (9e graad) klasse. Ik heb gedaan HTML, XHTML, en zijn nu in Java Script. Programing computer maakt gebruik van software om dingen werken op verschillende manieren. Ik ben niet zeker maar ik denk dat de ontwikkeling van software heeft te maken met de software die de computer Programing toepassingen.
ex: software dev. is als het maken van de internet browser. ex: computer Programing maakt de internetbrowser doen verschillende dingen Dit is wat ik geloof dat waar is, maar ik ben niet 100% zeker. Mijn Systeem: Top Secrit
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| How Do You Hide Computer Monitoring Software? | Dynomight44 | Virus, spyware & Security | 7 | 16 november 2009 15:57 |
| Is mijn computer draait langzaam als gevolg van software of hardware? | beerboy | Algemeen Hardware Chat | 14 | 8 november 2009 11:54 |
| Mijn Computer Won't Let Me Uploaden Update Software / updates | brett | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | De 3 juli 2009 07:03 |
| SMTP-ontwikkelaar soort vraag | JavaJoe | E-mail, VoIP & IM Overleg | 0 | De 3 februari 2008 07:18 |
| Thread Tools | |
| |