![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg vurderer å bli enten en programvareutvikler eller en datamaskin programmerer, med en mastergrad i begge feltene. Jeg ønsket å vite svarene på følgende spørsmål: • Er det fornuftig å få minst mestere i begge? • Hvor lang tid ville det ta å få en mastergrad i begge? • I USA, lønn kloke, hva ville du bli hvis du arbeidet med en viss virksomhet i Texas. For både SD og CP? • Hva er forskjellen mellom de to? • Har programvareutvikling innlemme mye programmering i sitt arbeid? Takk så mye for å svare på disse spørsmålene for meg, jeg ærlig verdsette den. Jeg håper jeg kan være noe bidrag til nettstedet ditt, og jeg håper jeg er velkommen. - Mohammed. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er i introen til programmering i mitt Freshmen (9. klasse) klasse. Jeg har gjort HTML, XHTML, og er nå i Java Script. computer programmering bruker programvare til å gjøre ting fungerer på ulike måter. Jeg er ikke sikker men jeg tror at programvaren utviklingsland har å gjøre med programvaren som datamaskinen programmering bruker.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| How Do You Hide Computer overvåkingsprogram? | Dynomight44 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 7 | 16 november 2009 15:57 |
| Er min datamaskin som kjører sakte på grunn av programvare eller maskinvare? | beerboy | General Hardware Chat | 14 | 8 november 2009 11:54 |
| Min datamaskin lar meg ikke Last Update Software / oppdateringer | Brett | General Software Chat | 2 | 3 juli 2009 07:03 |
| SMTP-utvikler type spørsmål | JavaJoe | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 0 | 3 februar 2008 07:18 |
| Thread Tools | |
| |