mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Software Developer vs Datamaskin programmerer?

Reply

Thread Tools
Old 2nd 2007 nov 17:46
New Member Group

Default Software Developer vs Datamaskin programmerer?

Jeg vurderer å bli enten en programvareutvikler eller en datamaskin programmerer, med en mastergrad i begge feltene. Jeg ønsket å vite svarene på følgende spørsmål:

• Er det fornuftig å få minst mestere i begge?
• Hvor lang tid ville det ta å få en mastergrad i begge?
• I USA, lønn kloke, hva ville du bli hvis du arbeidet med en viss virksomhet i Texas. For både SD og CP?
• Hva er forskjellen mellom de to?
• Har programvareutvikling innlemme mye programmering i sitt arbeid?

Takk så mye for å svare på disse spørsmålene for meg, jeg ærlig verdsette den. Jeg håper jeg kan være noe bidrag til nettstedet ditt, og jeg håper jeg er velkommen.

- Mohammed.
Old 2nd 2007 nov 20:19
Donor Group

Default Software Developer vs Datamaskin programmerer?

Jeg er i introen til programmering i mitt Freshmen (9. klasse) klasse. Jeg har gjort HTML, XHTML, og er nå i Java Script. computer programmering bruker programvare til å gjøre ting fungerer på ulike måter. Jeg er ikke sikker men jeg tror at programvaren utviklingsland har å gjøre med programvaren som datamaskinen programmering bruker.

ex: software Dev. er som gjør nettleseren.
ex: computer programmering gjør nettleseren gjøre forskjellige ting

Dette er hva jeg tror er sant, men jeg er ikke 100% sikker.

Min System: Top Secrit

Prosessor (er):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-minne:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Lydkort:
onboard (til nå)
Harddisk (er):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk stasjon (er):
Klikk på linken i signaturen for mer
Case / PSU:
Corsair CMPSU-750TX (750 watt)
Cooling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Nettverk / Internett:
DSL medium
Skjerm (er):
30 tommers 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
How Do You Hide Computer overvåkingsprogram? Dynomight44 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 7 16 november 2009 15:57
Er min datamaskin som kjører sakte på grunn av programvare eller maskinvare? beerboy General Hardware Chat 14 8 november 2009 11:54
Min datamaskin lar meg ikke Last Update Software / oppdateringer Brett General Software Chat 2 3 juli 2009 07:03
SMTP-utvikler type spørsmål JavaJoe Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 0 3 februar 2008 07:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.