![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi i on Sony Brava tv (KDL-40S3000) ja Sony sourround järjestelmä (DAV-DZ230) minun ongelmani olin on minun tv ääni ei tule minun sourround järjestelmää, mutta se ei kuulu, kun toistan dvd .... dvd-soitin ei ole HDMI-ja olen yrittänyt sitä, että myös 2 Olen taivas plus reciver 2 dont tiedä, onko tämä ero ... Lisäksi haluaisin 2 tiedä jos voin kytkeä minun ps3 sen läpi 2 ..... monet thks .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uskon, että Sky + Box vain tuotokset stereo HDMI joten tarvitaan luultavasti käyttää optinen ulostulo saada 5,1 siitä.
| |||
| |||
| Olen vain ollut hieman tutkimusta, joka DAV_DZ230 ja se ei näytä olevan mitään auxilary panoksia, joten optinen kaapeli tapana auttaa sinua .... on lukenut tämän säikeen, Joka voi olla hyödyllinen. |
|
| |||
| |||
| thks varten vastauksen i vielä dont ymmärtänyt i oli katso sivu .... siitä, mitä voin kertoa i on oltava HDMI-ja scart vuonna samaan aikaan ja se toimii |
|
| |||
| |||
| Yep .... hyvä ajatus. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| 5.1 Surround Sound Headphones - Jos saan tämän Yksi? | cheesepuff | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 10 | 29. toukokuuta 2009 17:33 |
| Fist Aika käyttäminen Laivaostoksista Sound-Miten saan Surround Sound to Work!? | cheesepuff | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 14 | 9. toukokuuta 2009 20:59 |
| Poor sound quality ulos uuden surround-ääni | Tplayer2007 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 4 | 13th Jan 2009 15:43 |
| Problem with my uusia TV-ja surround-ääni pakki | holman210 | Off Topic Discussion | 2 | 27. Joulukuu 2008 09:17 |
| Surround Sound | JF90 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 4 | 2. Jan 2008 13:28 |
| Thread Tools | |
| |